Paljonko maksaa gerbiili??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 12:53

Vähän yli kympistä runsaaseen pariinkymppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 13:13

siitä eläimestä en kyllä nyt muista. Mun tyttöni hamsteri makso 35 euroa josta saimme alennusta 5 euroa eli 30 euroa se makso. nyt huomenna tulee viikko kun tyttömme sai paljon toivotun hamsterin itselleen. vaikka varoa täytyy kissojen takia että ne ei pääse sitä syömään. onneksi se hamsteri on yläkerrassa tyttöni huoneessa. aina on kuitenkin katsottava että ovet sinne yläkertaan ovat kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 13:28

Leveä on hintahaarukka noille elukoille. Kympistä aina neljäänkymppiin näkyi olevan myyntihinnat, kun vilkaisin tuolta myyntipalstoilta. Riippuu jopa gerbiilin väristä mitä se maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:04

Gerbiilit maksavat. Pelkät gerbiilit eivät itse asiassa ole kovinkaan kalliita, mutta tarvikkeet maksavat. Terraario, ensimmäinen erä puruja, ruokaa, juomapullot, ruokakupit, sun muut tulevat helposti kustantamaan satakin euroa, enemmänkin. Muista, että puruja on vaihdettava tietyin väliajoin - ja ostettava näin lisään - eikä ruokaakaan ikuisuuksiin riitä - sitä on ostettava säännöllisesti lisää. Se maksaa. Entä, jos gerbiili puree juomapullonsa rikki? Täytyyhän sen saada juotavaa, eli sinun on ostettava uusi - sekin maksaa. Samoin tietty kaikki virikkeet ja muut.. Entäpä, jos gerbiili sairastuu? Se on ehdottomasti vietävä eläinlääkärille, joka myös maksaa, usein reilustikin.

www.freewebs.com/nooran_gerb...nkinta.htm

myyntihintoja voit kysellä (välillä tarjouksia):

www.4pets.fi/jyrsijat

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:44

riippuu mistä ostat.. Pari kymppiä yleensä..