Oletteko käyneet iskelmän sivulla äänestämässä iskelmää? Minä olen sillön tällön käynyt. Tänään myös kävin änestämässä.

Viime vuoden puolella voitin iskelmästä Juha Tapion uusimman levyn. Olin onnea täynnä kun mulle sieltä soitettiin että oli voittanut Levyn. Mutta ei kerrottu kun kysyin minkä levyn? Oli yllätys kun Levy tuli postilaatikkoon et mikä se on. Joo Juha Tapion SUUREN MOINEN ELÄMÄ LEVY SIELTÄ MINULLE TULI PALKINNOKSI.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 11:46

Upeaa, onneksi olkoon!
Olen eräänkin kerran käynyt äänestämässä, muttei onnetar ole ollut kanssani samaa mieltä palkinnon suhteen. No, onni yksillä, kesä kaikilla...

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. SEKÄ HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 11:53

Kerran olen yrittänyt mennä iskelmän sivuille en sinne päässyt jostain syystä.Onneksi olkoon sinulle Tuulikki,et sait mieleisesi levyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 12:34

En ole käynyt äänestämässä, enkä aiokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 12:40

En ole tuon foorumin/kanavan asiakas.
Kerran on tullut jalkopallopaita ja jotain muuta kamaa nettiäänestyksestä, mutta aika vähän tulee osallistuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 12:58

isäntä täyttelee niitä iskelmän kilpailuja ja äänestää. minä oon voittanu monet cd:t meitin paikallisest raatiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:10

mä oon kerran käynyt.. vissiin viime vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:23

joo, välil tulee käytyy, ku itse kuuntelen mielellään iskelmää ni hyvä käydä toivoo omaa lempimusiikkia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:51

Joskus ekseynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:54

toki toki... minä en tapani mukaan ole koskaan voittanut mitään:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:12

En ole ikinä äänestäny saatika saanu palkintoa.Iskelmä lempikanavani ja töissä se soi aina.
Ärsyttää vaan se,että tulee liikaa hyvää musiikkia ja sitä hyräilee kappaleita pitkin iltaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:27

Olen käynyt äänestämässä,mutta ei ole voittoa tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 16:12

Iskelmän sivuilla tulee käytyä kerran viikossa.
Koskaan en ole mitään sieltä voittanut :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:44

joo