Uskallatko ottaa käytöön biopassin,tai sirukortin,nykyisin ne voi etälukea jo taskusta.Katsoitko silminnäkijän.

ministeri pokkana selitti turvallisuutta,mutta vanhat passit turvallisempia,sekä seteli rahat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 13:55

Sirukorttihan taitaa nykyisin olla ainut vaihtoehto, mitä pankkikortteihin tarjotaan ja hyvä niin. Biopassi on kait hankittava, jos mielii jatkossa Jenkkeihin, ja jos tuo laki menee läpi vai lieneekö jo mennyt, en tiedä.
Joka tapauksessa, mikä on kysymyksesi pointti oikeastaan? Eihän tässä ole mistään uskalluksesta kyse, jos ei ole muuta vaihtoehtoa. Voi tietysti käydä nostamassa rahaa pankista, jos ei halua korttia käyttää tai jättää matkustamatta, mutta ovatko ne sitten hyviä vaihtoehtoja. Eivät mielestäni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 09:53

Mistä se ministeri voisi oikeasti tietää tuollaisia? Sehän on nainen ja puhuu mitä hänelle on sanottu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 09:56

En enää tiedä mistään mitään.Ihminen sotkeutuu omaan nokkeluuteensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:09

Sirukortti ja biopassi on käytössäni.

( On mahdollista että erikoislaitteilla rfid-sirua voi lukea jopa metrin päästä,
mutta vaaditaan avainta joka saadaan vain avatusta passista, jos halutaan selvittää nimi ja kansalaisuus. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 10:12

Kaikkea ne keksii, vaan ei parannuskeinoa vakaviin sairauksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:26

Pidän vanhoja käytäntöjä turvallisempina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:56

Jatkossa tulevat ainoiksi vaihtoehdoiksi,länsi vaatii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 12:49

Varovainen kannattaa olla näissä jutuissa aina,
mutta tässäkään ei ole aihetta vainoharhaisuuteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 12:57

katsoin sen ohjelman ja olin ihan ymmälläni..alkoim oikeesti pelottaa, että kelläköhän on minunkin tietoni..siinä se kaveri laittoi alumiinifoliion sisään sen passin , sen jälkeen ei voitu lukea sitä passia..hyvä konsti..niin teenkin , kun seuraavan kerran tarvitsen passia...