Tykkäätkö kuunnella klassista musiikkia ?

itse olen hulluna panpipeen ja bachin urkumusiikkiin. saa rauhallisen fiiliksen ainakin näin ennen nukkumaan menoa :)

Lisätty: 02.04.2009 - 23:32

saa siis kertoa parhaita kokemuksia klassisestamusiikista ni itsekin saan taas uusia nauttittavia kappaleita :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 22:07

Tykkään, rentouttavaa ja mielelle oikeen hyvää lääkettä muutenkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 23:21

Minä olen sinun kaverisi tässä asiassa. Kuuntelen mielelläni klassista, joskin nykyisin opettelen kuuntelemaan jazziakin.

Lisätty: 03.04.2009 - 02:16

Camille Saint-Saens: Havanaise Op. 83, Samson et Dalila-Air et Dance baccanale sekä Introducion and rondo capriccion

Heitor Villa-Lobos: Preludes

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 23:30

Lueskellessa klassinen yleensä soi taustana, viime aikoina melko useasti Edward Grieg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 23:41

Kyllä silloin tällöin.Se on kumman rauhoittavaa vaikka yleensä kuuntelenkin ihan toisen tyyppistä musiikkia.Varsinkin Vivaldin Vuodenajat ovat lemppareitani:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 01:03

En oikeastaan, tai riippuu kyllä musiikistakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 01:30

Vivaldin 4 vuoden aikaa on lempparini.Aika harvoin kyllä kuuntelen klassista,mut aina joskus kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 06:03

enpä oikeastaan.. paitsi jos on pakko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 09:22

kuuntelen satunnaisesti, ja jazzia myöskin, mutta ihan ykkösenä ovat operetit..niissä on iloisuutta ja menoa....ovat sellaista kevyttä ..ja kepeää kuunneltavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 09:42

Silloin tällöin kuuntelen, jos telkkarista tulee. Uuden vuoden päivänä kuuntelen aina konsertin joka tulee Itävallasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 09:58

Kyllä. Konsertteihin en menisi, nukahtaisin varmasti mutta kotona menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 10:15

Minulla on n. 60 klassisen musiikin cd:tä tuolla pölyyntymässä. Turhanpanttina hyllyssään nököttävät! Tunnustan etten ole kuunnellut kuin korkeintaan paria niistä. Mutta Vivalvin Neljä vuodenaikaa ja tietenkin Sibeliuksen Finlandia ovat ylitse muiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:36

Ole kyllä ihan toisen lainen musiikin kuuntelija. yölintu menettelee ja juha tapio sekä muut tämän kaltaiset niitä on pitkä liuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:40

Pidän klassisesta musiikista,mutta pidän myös operettimusiikista ja laulelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:47

Kyllä ja kuuntelen sitä mieluiten,kun olen yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 11:07

Onhan se mahtavaa antaa klassisen soida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 11:45

Kuuntelen,suosikkeja Chopinin Pianopreludit ,Tsaikovskin balettimusiikki.keskiaikainen kirkkomusiikki ym.ym.,myös urkumusiikkia käyn kirkoissa kuuntelemassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:21

Kuuntelen joskus kun on pää kipeänä, se yleensä auttaa kummasti ja rauhoittaa mieltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:25

En kuuntele. Mutta tiedän kyllä että hienoja kappaleita löytyy ja voisi joskus jopa kuunnella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:46

silloin tällöin on kiva kuunnella. rauhoittavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:20

Ehdottomasti tykkään.