Kumpi skootteri olisi parempi: kaksi- vai nelitahtinen? Perustelut olisivat enemmän kuin hyväksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2009 - 18:58

nelitahtinen on niin paljon parempi kaikin puolin ettei tarvitse muuta perustelua
2 tahdit on menneen talven lumia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 18:46

Kakstahtinen....kiihtyy nopeammin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 19:13

Olen munkin kanssa samaa mieltä nelitahtinen ilman vaihto ehtoja. Kaikin puolin parempi ja kestävämpikin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 19:33

Myyjät suosittelee kaksitahtista koska nelitahtinen nykyajan lapsille ihan mopo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 20:40

Kaksitahtiset mopot ovat
ärhäkämpiä, joten nelitahtinen
skootteri on hieman turvallisempi nuorelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:53

akstahtiset on sellasia räpättejä, vois poistaa tuotannosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 17:29

Tää nyt on makukysymys kummasta tykkää.
Molemmilla on puolensa.
Kaksitahtinen voipi olla huokeempi.
Vertaile sylinteritilavuuksia niin tiedät kumman otat.
Ja merkkikestävyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 09:55

jumakekka vai nelitahdit lapsille jyrkempi nokkaakseli isommat venat 80 pytty ja 19mm kaasari ni pärjäät motarilla ja kestääki paremmin EIKÄ VAATTEET HAISE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 09:57

suosittelen nelitahteja koska ne on paaaaljon hiljasempii eikä vaatteet haise siltä kauheelta 2 tahti hajulta mut jos haluut virittää halvalla ni 2 tahti on helppo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2010 - 10:25

Riippuu käyttötarkoituksella. jos haluu ajaa mukavasti hiljaa ja taloudellisesti. Jos haluat vääntävää Skodee, niin suosittelen nelitahtia. Mutta jos haluat, että skodes pitää ääntä, savuttaa hyvin (ja haisee), myöskin kiihtyy kiitettävästi ja on helppo virittää. Kyll nelitahtia on helppo virittää. Itselläni on nelitahti peugeot :)