Vieras
Kysytty: 14.05.2008 - 13:33
Miten kauppa voi hyödyntää kanta-asiakkaita markkinoinnissaan
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
Vastattu: 14.05.2008 - 20:45
Erilaisilla bonus-korteilla kerätään tiedot, mitä asiakas on ostanut, ja sitä kautta markkinoi kanta-asiakkaille heidän suosimia tuotteita.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Vastattu: 20.05.2008 - 21:21
Ja hyvät kellot kuuluvat kauas-systeemillä. Erilaiset kortit lisäävät asiakasuskollisuutta.
Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.