Oletteko ikinä maistaneet pashaa?

Avainsanat: herkku herkumpi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 17:23

Kyllä minä olen maistanut ja valmistanut sitä useasti pääsiäisenä. On hyvää ja kaloreita ei katsota kun sitä syödään.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 17:11

En ole maistanut vaikka se pääsiäis ruokaa onkin. Mämmiä olen kyllä syönyt vaikka en pysty sitäkään paljoa syömään tulee mahaan huono olo. mutta aina vähä kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 17:18

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 17:23

En ihan tykkää siitä mutta kyllä se joskus maistuu!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 17:33

Kyllä olen maistanut. En tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 17:34

Johan toki, melkeinpä joka pääsiäisenä ja muorin kanssa tehtykin. Laitamme siihen persikoita pieninä muruina, kun en niin tykkää rusinoista. Ihanan hyvää ja lihottavaa se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 17:51

en ole.. haluaisin kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 18:07

Pääsiäisherkkuamme,tosin on aika paljon kaloreita! :/ Mutta saahan sitä herkutella kerran vuodessa. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 18:33

Herkuin...mutta niin rasvaista ja täyteläistä,mutta Pääsiäinen on vain kerran vuodessa,kyllä sitä saa syödä.Sain Uspenskin katedraalin seurakunnan naisten tekemää pashaa,syötiin pääsiäispullan päälle levitettynä,se vasta HERKKUA oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 18:44

Olen maistanut ja on tosi hyvää, kun harvoin tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 18:49

olen, makeaa herkkua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 18:58

olen maistanut, aika pahaa oli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 19:10

Makeaa ja maittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 19:20

Maistanut oon muttei tullut himoks (makeet ei yleensä muutenkaan) ja kun se ei ole meilläpäin mikään perinneruoka niin aika harvoin osun sellaiseen pöytään jossa olisi pashaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 21:17

Olen maistanut ja tehnyt itekin, maistanut pahan makuista = ei miu mau mukkaa, ja sitten tein ite eri ohjeen mukaan, niin vei kielen mennessään; pasha-ohjeita löytyy varmaan joka makuun, luulen ma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 23:02

En ole maistanut. Mutta jos on makeaa, en varmaankaan tykkäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 23:54

Pidän pashasta ja olen sitä valmistanutkin. Mutta tänä pääsiäisenä jätän valmistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 23:59

Lähes joka vuosi suunnilleen näihin aikoihin.
On sen verran imelää että kerta vuodessa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:06

Kyllä olen. Vähälaktoosista ei taida saada valmiina mutta joskus olen itse tehnyt. Aika makeata se on. Kotona laitan mieluummin jotain hedelmärahkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 09:53

Kyllä olen jopa syönytkin ,ja mämmiä myös tosi herkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 18:43

Kyllä olen, sehän on ihan hyvääkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:08

olen ja hyvää onkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 16:50

Olen maistanut ja itsekin monesti valmistanut, kokeillut erilaisia reseptejä.