Tasa-arvon vuoksi: Naiset, mitä ominaisuuksia miehessä arvostatte?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 14:58

Ja tämmöinen MIES siitä tuli:
-minkäkokoinen tahansa mutta vähintään 185 cm
-tummat hiukset, mutta kalju, jonka päässä on pitkä tukka
-silmät sinivirheät ja niissä asuu pilke
-ei mahaa ja ehdottomasti tiukka perä
-hajuton, ei juo, ei polta
-laulaa kuin Elvis ja tanssii kuin kanki, on eläinrakas
-ehdottomasti tiukka perä
-pussaa aamusta iltaan ja siivoilee
-on käsistään tuhattaituri ja tuo yllätyslahjoja
-ja ehdottomasti tiukka perä
-luo lunta, leikkaa ruohikon, on siisti, korjaa kalunsa
-ja pussaa taas
-on hellä ja puhuu avoimesti ei mökötä ja pussaa taas
-huokuu sisäistä lämpöä ja huumoria
-on tavallinen eikä pussaa taas
-on tottelevainen ja pitää perheestä huolta
-on ehdottomasti tiukka perä eikä pelota lapsia
-pää on liikuteltavissa emännän mielen mukaan huomaamattomasti
- ja se pussaa taas ja ottaa kainaloon...

Lähteet:
LENNUN KOKOAMA MIES PROTOTYYPPI....anteeksi lennu lainasin..kysymättä lupaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 14:16

Tätä asiaa kysellään aika usein täällä. vastaan kiltti, tottelee mitä vaimo käskee, lompakko saisi olla vaimon käytössä rajattomasti, tuoksuisi hyvälle ja olisi muutenkin sisäsiisti, ulkomuotoa saisi myös olla ettei itsetunto olisi huono niin ei tarvitse mitään jatketta olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:17

Minä arvosta rehellisyyttä, huumorin tajua, rakkautta,toisen huomioon ottamista,siisteyttä ym:ta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:59

Mun miehessä on niin paljon hyviä puolia, hän ymmärtää, kunnioittaa, rakastaa, naurattaa, itkettää, aina vaan rakastaa ja rakastaa, on kaikkien mieleen, ei millään tavalla turha jätkä. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:02

Kertaus on opintojen äiti, joten lukekaa nyt cibyn laittama viesti tuosta. Lennuhan kokosi tämän upean ja uljaan maailman parhaan miehen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:46

pitää olla rehellinen ja luotettava.. eikä saa pettää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 00:00

ciby: älä pyytele anteeksi. sehän oli meidän kaikkien yhteinen tiukkaperä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 08:56

Taas tuo sama mutta
rehellinen, asiansa hoitava, hyväkäytöksinen, sosiaalinen luonne, eteenpäin pyrkivä (ammatillisesti), itseään kehittävä, sivistynyt, harrastuksia omaava, kohtuullisen hyvä ulkonäkö.

Lisätty: 01.04.2009 - 10:53

Kas kummaa kun tuollainen löytyy kotoamme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 13:02

Hyvä peppuinen pitkäjalkainen lihaksikas kapeat huulet paljon tukkaa..vahva leuka voimas niska
ei katsele saati koske muita.Sosiaalinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:13

Luotettava,ahkera,tasa-arvon kannattaja.
Perheen naisia suojeleva,ei tunge liikaa nenäänsä kurin ja järjestyksen pitoon(elleivät naiset sitä pyydä),tuo tilipussin kiltisti kotiin .
Tottelee,kun syömis liikunta asioissa neuvotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:16

Luotettava, rehellinen, omat mielipiteensä omaava, erilainen, fiksu, viisas..jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:19

Rikas ja rakas komea luotettava ja nöyrä urho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 13:49

Ennen kuin tämä sulkeutuu, niin kommentoin sen verran, että nyt ymmärrän miksi vaimoni lähti.
Enhän minä täytä noista vaatimuksista kuin puolet!
Pitäisi kai mennä venytyskoneeseen ja Sibelius-akatemiaan?