miten saa kasvoista pois kun on pienet veri suonet pinnassa .olisin kiitolinen jos sen voisi tehdä kotona.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 13:47

Ei kai niitä mitenkään pois saa, mutta pystyy peittämään meikeillä. Ja mainostaahan ne jotain voiteita, joilla sitä punoitusta saa vähenemään. Voiteen nimeä en tietenkään muista. Kysy vaikka apteekista, jos siellä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.03.2009 - 13:48

Oletko kokeillut sitä Couperose:a? Ainakin ne mainostaa sitä kovasti. Kevyt meikkivoide on ehkä sellainen pika-apu ongelmaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:54

Ei niitä millään pois saa kotikonstein, täytyy hyväksyä ne vaan meikkivoide vähän peittää. joillakin kosmetologeilla on joku laite jolla tilannetta voi korjata joksikin aikaa.

Lisätty: 31.03.2009 - 13:56

Googleta , couperosa iho hoito , siellä on tietoa tästä asiasta monta artikkelia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:01

Kerran yksi työkaveri kertoi, että semmoinen aine kuin Arbutin poistaisi ihosta maksaläikät ja häivyttäisi myös katkenneet hiusverisuonet, sanoi itse käyttävänsä. Hänen ihonsa oli kyllä hyvä vaikka olikin varmasti jo lähemmäs 60 vuotta. Kokeile, jos ei ole kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:19

iho tarvitsee suonensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:40

kokeile matte moussea! se on luonnollisen näkönen meikki voide.. peittää takuulla kaikki pienet virheet :) valehtelematta.. itse käytän juuri sitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:49

Couperosa-iholle on jokin tai jotkut kosmetiikkatuotteet hyviä. Nimeä en kyllä muista kun en omaa tuota "haittaa". Varmaan kun lopetan tämän kirjoituksen, tuotesarjan nimi tulee mieleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:04

Capillary Clear:
www.verkkokauppasunrise.fi/p....php?c=195

Ihomme joutuvat kovalle koetukselle ankarien sään vaihteluiden takia. Erityisen uhan alla ovat ihot joissa jo on couperosa-kohtia eli laajentuneita pintaverisuonia. Skin Doctorsilla tarjoaa ihanan ihoa hellivän hoitovoiteen couperosa- ihosta kärsiville. Capillary Clear ennaltaehkäisee uusien pintaverisuonimuutosten syntymistä ja auttaa vaalentamaan jo syntyneitä.

Ei ole kokemusta, mutta mainostavat että olisi apua tuosta aineesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:25

lopullista apua ei taida löytyä voiteista, purnukoista tai kosmetologilta.. nämä iho jutut on perinnöllisiä.. mutta hyvä kosmetologi voi tehdä hoitosuunnitelman ihollesi. ei tarvi törsätä kaikkiin vinkkeihin ja uutuus tuotteisiin markkinoilla, kun saat jatkuvaa ennaltaehkäisevää hoitoa iholle. samalla itsensä hemmottelua myös.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 17:32

Kotikonstit ei ehkä niin tehokkaita, mutta kannattaisi käydä ihotautilääkärillä, laserhoidoilla on saatu hyviä tuloksia aikaan, riippuupi tietysti siitä kuinka pahoja nuot sinulla on, vai riittäisikö sittenkin yllä mainitut kotikonstit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:24

Arbutin- voidetta on mainostettu.