Nyt napsulaiset toivokaa mulle onnea laitoin toisen vaalean värin päähäni. Mitä luulette mun hiuksille käyvän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 31.03.2009 - 13:31

Pidetään peukkuja ja toivotetaan onnea kun lopputulos valmis. Toivottavasti uusi väri tarttui tasaisesti. Olisi kiva nähdä minkä väriset niistä lopulta tuli.

Kysyjän kommentti

KIITOS VASTAUKSESTA.HYVÄ TULI LOPPU TULOKSESTA. ET ONNISTU HYVIN: PEUKKUJEN PIDOT NYT AUTTOI.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 13:04

kyllähän tänä päivänä on aikas hyvät värit, joten en usko että mitenkään tai voi vähän kuivahtaa, mutta laita hoitoainetta ainakin....ja anna olla senkin vähän aikaa...päässäsi..

Lisätty: 31.03.2009 - 13:08

niin ja onnea onnea...päähäsi tai hiuksillesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:11

Toivon että hyvin käy, huonokuntoiseksi ne varmasti tulevat, joten hoitoainetta kuluu paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:36

Onnittelut , päässä pysyvät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 13:38

Kuivuvat ja hapristuvat. Käytä hoitoainetta paljon. Toivon hyvää ja onnistunutta väriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 13:48

älä sure, jos ei mennyt ihan nappiin, niin uutta pukkaa koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:13

Poikatukka on kuulemma ensi kesänä kuuminta hottia, joten jos menee ihan huopatossuksi, niin mene kampaajalle ja leikkuuta lyhyeksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 15:43

Vai että oikein kukertavan kirjava sitä nyt ollaan!!!
ONNEA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 16:48

Vai niin menit tekemään,mun mielestä toi sun punainen sävy on tosi pikantti(kuvassa);-)
Seuraavan kerran ennen hiustenpesua,holvaa oliiviöljyä päähän,mene saunan lämpöön ja pese raa´alla shampoolla hiukset(älä kastele hiusta ensiksi);pitäis olla kiiltävä karva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 10:13

Toivottavasti ne tippuu pois,niin ei tavitsisi vatuloida niiden kanssa,mulla ei huksia ,hyvin vapaa olo.