W XP ,w vista miksi ei musa kuulu

Miksi en saaa kuulumaa yle areenaa ,yle arkistoa ,radio poolia kun käytän w vistaa
.Kun käytänläppäriä jossa on w xp ne toimivat .molemissa kuuluu järviradio ja www.sr.se/Sisuradio kuuluu realplayerin kautta /.Asun ruotsissa ja normaali
radio suomesta ei kuulu .Miten sen saisi kuulumaan pöytä vista koneessa on w player
,sm player win amp ,realplayer

Avainsanat: windows .radio windows player smplayer internet televisio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 14:43

esim näin voit kokeilla jos ei kuulu pihaustakaan mistään:

Käynnistä-painiketta napsauttamalla valitse apuohjelmat,
sieltä järjestelmätyökalut
sieltä ohjauspaneeli
sieltä laitteisto ja äänet:
sieltä ääni ja äänilaitteiden hallinta
sieltä valitse äänilaite ( kaiuttimet esim)
ja napsauta : käytä

Vistassa saattaa jonkun päivityksen yhteydessä hävitä äänet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 13:13

Siis player käynnistyy, mutta ääni ei kuulu? Itselläni on pöytäkoneessa XP, tota vistaa en tunne niin hyvin. Eihän windowsissa ole volumessa asetettu 'mutea' päälle (klikkaa oikeassa alakulmassa oleva megafonin kuvaa)? Onko sulla erillinen äänikortti koneessa? Jos on, niin kaiuttimia ei tule kytkeä emolevyn äänilähtöön. YLEn ohjelmiin kai suositellaan wmf-playeriä, mutta se kai sulla onkin.
Jos taas player ei käynnisty, niin itse selaimen asetukset tulee tsekata, etteivät turva-asetukset ole liian tiukat. Esim cookiet tulisi sallia. Lisäksi kannattaa määritellä areenan sivut selaimeen luotetuksi sivustoksi 'trusted site'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 14:11

Oletko kokeillut järjestelmän palauttamista?
Tyttäreni sai Vistasta kaikki äänet hukattua ja sain kuulumaan palisanterin mainitsemista valikoista, niiden alavalikoista ruksaamalla ja hyväksymällä kaikki mahdolliset osat ja hyvin on pelannut.
En ole nörtti, joten en tiedä onko moinen suositeltavaa?