Liityin muutama päivä facebookiin. Olisiko kenellä teillä antaa sellainen kevyt aloituspaketti (pikku vinkkejä).

Kyllähän se siitä selviää kun käyttää vähän aikaa ja paneutuu asiaan, mutta uskon että yksinkertaista knoppitietoa on olemassa.

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 10:50

siellä on etsi kavereita, laita nimet ja saat listan oisko tuttuja, sitten merkaat kaveriksi vain...voit myös liityä niihin ryhmiin ja tehdä niitä testejä joita saa nauraa kippuras, ne kylläkin on tarkoitettu 10v..mutta hauskaa niitätehdessä on ainakin minulla...rohkeesti sinne vain seikkailemaan..minäkin löysin täs vähän aikaa sitten oikke vanhan tutun ja kun en ollut varma , että oltiinko tuttuja niin laitoin postilaatikkoon hännelle viestiä...postilaatikkoon voit kirjoittaa ihan mitä haluat sitä ei näe kukaan muu , kuin sinä ja se henkilö, jonka kanssa kirjoittelet, myös siellä alhaalla on puhe kupla, sielläkin voi keskustella , niin että te kasi jotka siinä olette vain näette , mitä kirjoittelette...otaa yhteyttä minuun jos haluat enemmän tietoa, voin neuvoa jos osaan..

Kysyjän kommentti

Kiitos avusta. Oli hyvä johdanto Fb:iin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 11:33

On se niin sekainen paikka, etten itse osannut mitään tehdä. Ja häiritsi myöskin se, että kaikki tuhannet ja taas tuhannet ovat nuoria. Ikäisiäni ei ollut, enkä löytänyt yhtään tuttua. Tyhjänpäiväinen minun mielestäni. Virtuaalilahjojen lähettämistä, tökkäämisiä ????? en ymmärrä. Lopetin koko homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 11:45

Eroa heti !

(vitsi, vitsi , älä loukkannu ;
mutta näin jälkikasvu sanoi mulle aikanaan (... pappa pois hiekkalaatikolta ... ) ja minä uskoin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 11:45

erinomainen viestintään, varsinkin jos tuttuja ympäri maailmaa tai toisistaan kaukana suomessa..
Löydät ystäväsi omalla nimellä (kaveri-haku ) ja voit lähettää hakemallesi ihmiselle kaveripyynnön tai viestin.. paljon facebookissa on myös turhaa hömppää, mutta ei niihin ole pakko osallistua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:20

paikka jossa saa kaikista kaiken tietää, likaa testejä ja muita typeriä sydän ja hali lähetys viestimahdollisuuksia, joita itse olen oppinut vihaamaan :S mut joo, oonpa löytäny ainaki paljon vanhoja lapsuuden ystäviä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:06

Minä läksin facebookista pois. Pojan perheessä oli puhuttu minusta, jolloin pojanpoikani Osku oli sanonut:"Ei mummi ole kotona. Se lähti Kuopioon. Facebookissa luki niin."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 14:11

Jaa timppa oletko sinäkin siellä Fecbookissa. tule mun kaveriksi sinne niin voidaan myös siellä vaihtaa juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 18:24

ensin kanattaa etsiä tuttuja kavereiksi, sitten vähän kirjoitella omalle ja muiden seinälle, lisäillä vähän kuvia, ja jutella...Siitä se lähtee!