Onko huushollisi kaikki kellot ja vempaimet jo kesäajassa?

Missasin melkein seitsemän uutiset.kun köökin kello on vielä talviajassa,digidigit päivittyi itsekseen.

Avainsanat: kesäaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2009 - 00:00

Kyllä ne pitäisi minusta olla paitsi kukko, jota en uskaltanut kiertää kesäaikaan. Ettei käy kuin Jaakko Tepolle. Jaakko oli kiertänyt 2 kierrosta kun ensimmäisellä ei mennyt.

Kysyjän kommentti

Ja sit kävi kukolle köpelösti;kertoo taru ;se lakkas kiekumasta ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 19:27

ei ole auton kello.. pitää oottaa kun joku viisaampi sen osaa laittaa=( poijat ehtii)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:27

Hmm... Kyllä ne kaikki vempaimet taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:28

Kaikki muut paitsi toi vanha seinäkello.

(se ei ole suostunut käymään enään pariin vuoteen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:32

Rannekellon laitoin iltapäivällä tänään aikaan, makkarin herätyskello ei vielä, kännykän kellon laitoin eilen kesäaikaan, jossa myös tää työherätys, onneks ei makkarain kellos, muuten oisin myöhästynyt töistä, ukkeli vissiin hoitaa yläkerran kellot, niit en oo käyny viel kattelemassa, eli ei kaikki kesäajassa, mut kesäterässä suurin osa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:40

Kyllä varmaankin, toivottavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:40

terassinkello näyttää vanhaa aikaa, minun herätyskello on vanhasajas, mutta nämä alakerran lokut ovat ajassa, mutta mitä ihmettelin eilen illalla, kun kännyn kello kysyi, että päivitetäänkö aika, heh jotain 19 aikaan, oispas kysynyt sitä jo aamust...johan mä olin sen aikaan jo aamust laittannu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:46

Kyllä kaikki kellot on kesäaikaan laitettu.Laitteet päivittyvät ihan itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:07

Tänään siirsin yhden kännykän kesäaikaan, kaikki muut on siirretty :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 20:10

Rannekello ja puhelimen kello ovat talviajassa. Ei näytä puhelin päivittyvän itsestään. Rannekelloa en koskaan pidä, niin olkoon missä ajassa tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:13

Kaikki muut kellot ovat ajassa paitsi videoitten eikä cd soittimen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:13

Kellot siirrettiin jo viime yönä oikeaan aikaan kun ei nukuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:15

Kaikki vempaimet on siirtyny kesä aikaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:16

auton kello on viel kesä ajassa ja näkyy on tuokin cd/vhs soitin..muuten taitaa kaikki olla kesä ajassa..itse olen ollut jo sisäisen kellon avulla viikon kesä aikaa..heräilly aamuisin jo kuuden jälkeen,kun normaalisti nousen siinä k.7. helppo siirtyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:20

ei ole ei, kännyt ja tietskari kun niissä autom päivitys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:28

Ei ole kaikki kellot uudessa ajassa, eikä niiden tarvitsekkaan olla. Tietokone vaihtaa itse aikansa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:33

iliman muuta, kännykkä näkyi päivittävän itse itsensä...muut kellot piti päivittää manuaalisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:46

seinäkello ja yöpöydällä oleva kello ei oo vielä siirretty.. ja autossa on kello väärin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:58

säämittari vai mikä lie on ni ei ole siirretty mut muut on =) ei ku ei oo keittiön kelloo vaihdettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 21:06

Yöpöydän kattokello on vielä talviajassa - ja pysyykin. On niin pirullinen vaihtaa aikaa, että olen antanut sen olla siinä kaudessa mihin sen silloin ostaessani laitoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:26

Kyllä nämä nyt on. Päivällä laitoin alakerran kellon ja se oli viimeinen...kai..?
(sykemittarin kello on vanhassa ajassa, on laatikossa yläkaapissa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:26

Just laitoin keittiön toisen kellon oikeeseen aikaan, nyt on sit kaik samassa ajassa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:35

Kyllä ovat. jotkut siirty ittestään ja äsken siirtelin viel muutaman kellon. oma sisäinen kello ei tahdo kääntyy viel kesäaikaan..huomasin vaan koska heräsin tunnin myöhässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:49

Kyllä kellot on kesäajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 22:33

Nykyään kellotoiminta on mukana mitä ihmeellisimmissä vempaimissa, juuri äsken huomasin vaihtaa askelmittarini kesäaikaan (merkitys?). Varmaan vielä Juhannuksenakin löytyy joku normaaliaikaa raksuttava aikakone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 23:31

Auton kello näpyttämättä, samoin askelmittarin (mitä väliä); tietsikka ei suostu vaihtamaan aikaa käsipelillä eikä automaattisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 08:33

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 11:50

kesäajassa ollaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:50

kyllä ainakin melkein kaikki paitsi rannekelloni. luulen että ei olis. koska en sitä ole nyt pitänyt kesäaikaan vielä kädessäni. kotona käytän hyvin vähän rannekelloa. muut kellot kyllä on siiretty. puhelimen piti mennä itsestään kesäaikaan mutta ei ollut mennyt. siksi siirsin ajan itse siihen. aika tyhmää tämä kesäaikaan siirtyminen sekoittaan nukkumisenkin täysin. kuka tänkin meni keksimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:30

Olkkarissa on vempain joka näyttää,lämpötilan,kosteuden,sään ja kuunvaiheen,mutta sitä perh.... kelloa ei osaa kukaan säätää.
Muut on ajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:11

taitaapi olla. Paitti jotkut kellot tuolta varastosta