Ovatko Napsulaiset myös kirjaston käyttäjiä?

Avainsanat: kirjasto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 20:07

Lapsena olin pollea kun pääsin vahingossa lainaamaan aikuisten osastoltakin kirjoja. Innostus kirjoihin ja kirjastoihin on säilynyt.

Yllättävän hyvin kirjastomme on ottanut vastaan uutuuskirjojen tilaustoiveet. Kirjastolle myönnetyista määrärahoistahan se riippuu. Jos uutuuskirjaa ostetaan vain yksi kappale niin sitten kiltisti jonotetaan ja odotetaan vuoroa. Sellaista kirjaa saa pitää vain 2 viikkoa luettavanaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 19:05

Kirjasto, ihana paikka!
Lainailen satunnaisesti satunnaisia kirjoja
ja useimmiten lainaan nuottikirjoja, musikaalinen kun olen.
Elämä olisi varmasti jonkin verran tylsempää ilman kirjastoa :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:12

Kyllä, ehtis vaan lukea:) usein käy niin, että joudun viemään lukemattomat kirjat takaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:26

Harvakseltaan mutta säännöllisesti tulee kirjastossakin käytyä. Valtaosan lukemisistani saan kyllä muuta kautta käsiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:26

Käyn minä kirjastossa . Kuules meillä on koulun yhdeydessä sellanen Viinijärven kirjasto oikeelta nimeltään Liperin kirjasto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:45

nyt on myönnettävä, että en ole kirjastosta lainannut kotiin mitään, mutta lukusalia käytän ja katselen taiteita siellä, kun on vaihtuvia taidenäyttelyitä ja se ei maksa mitään..kiitos kaupungille siitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 19:55

Käytän kirjastoa erittäin ahkerasti. Olen käynyt 7-vuotiaasta asti kirjastossa ihan säännöllisesti. Tuntuu siltä että olen lukenut kaikki kirjat, kun on niin vaikea löytää uutta luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:56

En ole enää, ennen olin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:22

vuosittain katselen Niskavuoret uudelleen, niissä jotain, mikä osuu muhun. Ne saan kirjastosta lainaten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:22

Joo kyllä silloin kun olen , eli jossakin siellä pohjoismaista käyn kirjastossa lainaamassa lukemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:27

Käytän kunnankirjastoa, kirjastoautoa ja matkoillakin yritän aina ehtiä kirjastoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:50

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 20:54

Olin ennen kovinkin innokas kirjaston kuluttaja. Ja vieläkin jotain erityisjuttua käyn sieltä etsimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:28

Joka viikko pari kertaa.
Jos ei muuta niin lukusalin puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:40

kyllä. ainakin kerran kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:52

toki, kirjasto on loistava paikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 22:04

Olen käynyt kirjastossa pikkutytöstä alkaen ja aina,kun menen kirjastoon mieleni valtaa käsittämätön himo kirjoihin ja lainaan niitä paljon,niinkuin pelkäisi niiden katoavan,sit en kuitenkaan ehdi lukea niitä säällisessä ajassa ja joudun niitä uusimaan,tietenkin niitä mitkä voi uusia itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 22:56

Nuorempana luin paljon, nykyään ei ole aikaa, pieniä lapsia.. lastenkirjoja tulee luettua joka ilta muksuille :) varman vanhempana lukuinto syttyy uudestaan.. omaa aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 23:46

Vaihtelevaisesti lainausta; nyt kirjastoni alkanut tarjota miehille miehekkäitä kirjailijavierailijoita puhumaan miehekkäistä aiheista (toivottavasti ei naisista); huomenna menen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:52

Nuorempana lainasin useammin kirjoja nyt on kyllä jäänyt lainaaminen kyllä tosi vähiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:34

Tulee käytyä,kuuluu himolukijan harrastuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:13

en käytä enää. joskus kakarana tuli käytyä aika paljon