onko lapsen pahoinpitelyä laittaa chiliä hänen suuhunsa?(lapsi ollut kuriton) eräs äiti kertoi tehneensä näin,mihin voi ilmoittaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 17:19

no jos toi on totta, niin se on kyllä vähintääkin pahoinpitelyä jos ei suoranaista rääkkäystä

ilmoitus kunnan lastensuojeluviranomaisille

www.kunnat.net/k_peruslistas...0336;59563

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 17:19

Ilmoita sossuun tai poliisille! Se voi olla pahoinpitelyä jos lapsen on pitänyt nielaista se!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:22

Samaa mieltä vähäviisaan kanssa,chilihän on tajuttoman "polttavaa".Kidutusta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:23

Lastensuojeluviranomaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:25

kauheaa traumaa tuottaa lapselle..hyi kamala..ilmoita lastensuojeluun heti..! johan tuollaisesta palaa pienen suu.., jospas joku laittais äidin suun täyteen kaikkien maailmojen cilit ja pippurit, sais tietää miltä tuntuu...lapsosesta tuollainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 17:26

Jos säännöt olisivat kaikille samat, niin asia olisi ok.
Kurittomia kakaroita on aivan liikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:44

Suosittelen että kokeilet itse, kaada kurkkuusi aluksi vain desi vahvaa chilijauhetta ja esitä sen jälkeen typeriä kysymyksiä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 18:10

Minun mielestä se on ihan oikein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:14

Hmm... Ennen piti suu pestä saippualla, mutta kehitys kehittyy... No, aika julmalta kuullostaa, mutta ei kuitenkaan ole tappavaa. Olisi kyllä kiva kuulla, mitä kullannuppu on suustaan päästellyt ennen makuelämystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:26

Minä keskustelisin ensin sen äidin kanssa ja kertoisin näkemykseni. En hyväksy väkivaltaa missään muodossa. Aikuisen pitää olla aikuinen vaikka lapsi ärsyttäisi kuinka.

Helppoahan se on alistaa lapsi, mutta millainen aikuinen sellaisesta lapsesta kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 12:12

Ota ensin selvää ettei vain ollut vitsi,lapsen elämä muuttaa täysin suuntaa ilmoituksesi jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 12:50

Ei chiliä suuhun tai saippualla suun pesua, kuri on löydettävä muuten. Pahoinpitelyä on monenlaista, myös henkistä. Aina kannattaa ensin keskustella asianomaisten kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:39

snoisin että ei missään tapauksessa sitä chiliä lapsen suuhun se on kuheen kirvelevää ja polttavaa. se on kyllä pahoin pitelyä, kannattaa soittaa poliisille tai jollekin muulle viranomaiselle jos asia on totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:29

Chili on hyvä mauste, soppii melkein joka ruokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:14

Juu komppaan edellistä chili on hyvä mauste. jos lapsi nauttikin siitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:33

Pahoin pelkään, että ilmoituksellasi ei ole mitään vaikutusta.

Lähteet:
kokemus