Kerääkö nimimerkillä ANONYYMI Napsussa pisteitä?

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 16:30

Olen keskustellu jo asiasta ja en pidä lainkaan " anonyymeistä" sillä on kivenpi jutella nimimerkin kanssa kuin jonkin seinän kanssa josta ei ole mitään kuvaa, ei edes nimimerkkiä. On pajon selvempää kun kaikki käyttävät nimimerkkiä!
Olen sitä mieltä, että johdolla olisi pieni sääntö muutos paikallaan, vihdoinkin!
Silloin ei olisi epäselvyyttä pisteidenkään muodossa kenelläkään.
Eihän anonyymeille voi pisteitäkään antaa, sillä pisteettkin muuttuu anonyymeiksi!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 13:53

Jos on kirjautunut sisään mutta silti kysyy anonyymisti, varmaan saa pisteitä. Jos taas ei ole kirjautunut ei pisteitä tietenkään voi saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 14:38

oon miettinyt tätä ihan samaa.. mun mielestä jos on kirjautunut sisään mutta kirjottaa anonyyminä, niin ei pitäisi saada pisteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:03

Miksi kirjoittaa anonyyminä, kun täällä voi kysyä ja vastata nimimerkin suojissa?
Samaa mieltä ssadun kanssa siitä, ettei anonyymeille pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 15:10

Jos olet kirjautunut nimellä anonyymi, niin saat pisteitä. Mutta eikö se ole ihan sama jos sitten kirjautuu vaikka nimellä peltipurkki. Silloin ainakin erotut noista muista anonyymeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:24

Jos ole kirjautunut omalla nimimerkillä mutta kysyt kaikesta huolimatta anonyymisti niin silloin saat pisteitä. Vastatahan ei voi anonyymisti jos olet kirjautunut. Tämä käsitys minulla asiasta. Eikös ne pisteet kuulu antaa kysyy sitten miten lystää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 16:02

niin , sitä vain en ymmärrä, että eikö sitä voi kysellä yhtä tyhmiä nimimerkillä, kuin anonyyminäkin, kun ei ketään täällä muutenkaan ketään tunne hek.kohtaisesti, tai jos tunteekin ovat jo vanhat kaverit...., jos kyseele nimimerkillä tai anonyyminä ihan typeriä juttuja niin pihalle joutuu , joten pistäkää vaan nimierkit..ei niitä kysymyksiä tarvitse hävetä, yhtään sen enempää kuin anonyyminäkään..tästä olikin joskus juttua , että saako pisteitä, mutta en tulosta muista, josko muilla ois parempaa tietoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2009 - 16:21

Joo mulla on myös tuo käynyt mielessä kun olen itsekin vastaillut siellä on joku joka ei halua julkisuutta varmaan. minä ainakin olen omalla tunnuksella sisällä täällä. Mutta jos ei muista kirjautua käy samoin kuin hänellä.