Haluatko tienata helppoja pisteitä tänne Napsuun?

Avainsanat: pisteitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 16:35

helposti helppoja pisteitä kiitos kyllä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 10:50

mitenkäs niin helppoja?....laita seikkaperäisemmin..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:50

Yritän parhaani,että vastaukseni olisi hyviä.En yritä saada helppoja pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 10:59

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 11:03

En oikein tajua sun kysymystä. Ei niitä pisteitä mitenkään hommata. Niitä tulee silloin kun kysyy, vastaa tai äänestää. Ja se on ihan sama minkä verran niitä kelläkin on, sillä kaikki nimimerkilliset ovat arvonnassa mukana jos on yhdenkin pisteen arvontajakson aikana saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 11:05

Ilmeisesti teet niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:18

Minulla pisteet ovat ainakin tulleet päivittäisen käytön ja aktiivisuuden mukaan. Ei se vaikeaa ole ollut vaan mukavaa ajanvietettä ja osin sivistävääkin. Eli näiden kriteerien mukaan olen jo tienannut helppoja pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:25

No eipä täällä nyt niin helppoja ole. Vastaat ja kysyr ,niin pisteitä saat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:42

en ymmärrä kysymystäsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 11:53

Miksen haluaisi? Helpoin tapa on kielteinen tai myönteinen vastaus. Ei tarvitse miettiä eikä vaivautua. Mutta antaako vastaukseni silloin kysyjälle vastauksen, tuskin. Eli vastaan silloin kun osaan tai haluan ottaa kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 12:07

tarkoitit varmaan tähän sinun kysymykseesi vastatessa saa helpot pisteet.. no jaa tulipahan jokatapauksessa jotain vastattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 12:54

jep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:32

en oikein ymmärrä. mutta eikö pisteitä kerätä kysymyksillä, vastauksilla,äänestämällä vastauksia, pelaten napsun pelejä. Et näin eikö vaan????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 14:42

Ei ne ole helppoja pisteitä, kyllä sitä kirjoittaa täytyy ainakin jotain että pojoja saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 14:52

Jeah, toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 18:37

Mitähän ne vaikeat pisteet oikein olisikaan? Helppojahan nämä konstit kaikki on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:03

Joskus on ihan mukava hankkia helppoja pisteitä. Hyviin kysymyksiin olen harkitseva, pyrin vastaamaan oman tietoni perusteella ensin, joskus kurkin googlella lisää tietoa. Joskus on kieltämättä sellaisia kysymyksiä ettei oikein voi muuta kuin leikillään vastata no jaa en tiedä saattaa ollakin pitäs pelleilet. ym,

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:23

Joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:50

Kyllä vain!