Oletteko napsulaiset myös Facbookissa? Itse olen myös välillä sielläkin. Siellä on myös omat lapseni, ja joitakin muita ystäviä.

Kertokaa kokemuksia Facbookista tai millaiseksi itse sen koette. Et onko se hyvä keskustelu juttu mielestänne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 11:34

olen siellä.. ja tykkään siitä.. oon löytänyt uusia kavereitakin

Kysyjän kommentti

KIITOS KAVERI VASTAUKSESTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 10:43

Tottakai! Kaikki nämä kannattaa keräillä! xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 10:45

ÄO:ni ei riitä kaikkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:47

En ole ,enkä ole tutustunut siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:48

siellä ollaan päivittäin ja kiva siellä on jutella tuttujen kanssa , joita on kauempaakin ja puh.laskut säästyy, kun siellä puhekuplassa voi jutustella niitänäitä, eikä kaikkien nähden tarvitse arkaluontoisiakaan asiota jaarritella..minullakin on paljon siellä läheisiä ja vähemmän läheisiä,ja kavereita....tykkään kyllä siitä..naamakirjasta...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:51

Olen sielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:18

Kyllä vaan.Syksyllä innostuin Facebook-touhuun ja olen kyllä tykännyt :)
Tosi paljon olen löytänyt mm opiskeluaikaisia ystäviä ulkomaita myöten.
Facebook on mielestäni todella mukava välinen yhteydenpitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 11:31

Olen kokenut ettei ole minun ikäiselleni tarkoitettu foorumi. Tylsä paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:44

Olen olen, sielläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 12:09

olen siellä minäkin...päivittäin monta kertaa käyn...en vaan tykkää siitä uudesta etusivusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 12:27

Olen siellä, paljon on ystäviä myös ulkomaalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 12:53

kyllä olen myös sielläkin. siellä tulee pidettyä yhteyttä vanhoihin ja uusiinkin kavereihin, jotka sitten ovat todellakin tuttuja, jossakin elämän vaiheessa tavannu ja tutustunu. samalla kuulee kavereiden uusimmat kuulumiset, oletpa sitten vaikka maapallon toisella puolella:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:06

Olen minäkin ja näyttää siltä, että muutkin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:14

juu, ja oli tosi kiva kun löysin mm vanhat opiskeluystävät uudestaan :)

yritän kuitenkin aina muistaa, etten kovin paljon kerro henk.koht elämästä siellä ym, koska mikään ei ole netissä varmaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:20

En ole,sielläkään;on kyllä tullut ystäväkutsuja,mutta ei kiinnosta eikä toisaalta
aika riitä vain netissä roikkumiseen.
Viimeksi nimim.Stadilainen kertoi tulevasta tapahtumasta täällä stadissa,mutta kun en kuulu FBn,en voi lukea ky.sivua.Onko paha juttu?Ei tietoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 14:55

Ei jaksa, muutenkin jo vietän liikaa aikaa tietokoneella :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:22

"Ei kaikkeen kerkiä osallistumaan.
Ymmärrän toki noita naamailijoita."

Jollekin erittäin tärkeä,
itselleni täysin turha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:08

Olen myös naamakirjassa. Se on helppo tapa pitää ihmisiin yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:17

en ole. onneksi