Puhutko kännykkään autoa ajaessasi?

Avainsanat: liikenne kännykkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 09:02

En puhu.aina kova tamppooni paikallaan.

Kysyjän kommentti

paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2009 - 08:49

Syyllistyn siihen, vaikka on hilavitkutin minkä voisi korvaansa työntää. Joskus kyllä pysähdyn, jos vain liikenne sen sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:50

en..... pysähdyn pysäkille, tai jos jokin todella kiirrellinen asia, esim.lääkäri soittaa, ja tiedän suunnileen mihin aikaan ja autolla on pakko johonkin mennä, niin otan kuulokkeet....yleensä ajan ajoni ja sitten soitan vastapuhelun, kun olen pysäköinyt auton....tai unohdan koko soiton....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:58

täytyy tunnustaa joskus tulee puhuttua, vaikka on autossa mikrofoni. Puhun sen kautta jos olen yksin, mutta jos on kuulijoita, nappaan kännykän korvalle, intiimisuojan vuoksi:) Kun mikrofonin kautta puhuttaessa kaikki muutkin kuulee keskustelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 09:18

En puhu. Joko en vastaa tai pysäytän auton. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 09:30

Puhun. Antakee anteeks, mutta kun joskus on pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 09:31

En puhu, on sellaiset systeemit autossa , pelkään poliisia niin paljon, se pikavoitto mitä jakavat on minun lompakosta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2009 - 09:51

Tykötarpeet kyllä löytyy, mutta nyt on laiskuus iskenyt enkä ole saanut ladattua kuuloketta. Mutta oikeasti en aina kirjaimellisesti noudata. Joskus on pakko vastata puhelimeen, mutta muuten otan yhteyttä jälkeenpäin kun siihen on mahdollisuus. Kaiutin on kätevä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:07

En ainakaan itse puhu kännykkään ajessa autolla,kun en omista ajokorttia. Mutta mieheni käyttää hansfiitä ajaessa jos vastaa puhelimeen. Tai käskee minun vastata puhelimeen, sillon kun hän itse ajaa autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:13

En puhu, en ota ja turvayöt on kiinni, näitä noudatan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:22

Erittäin harvoin ja sekin ainoastaan valtatiellä.
Kaupunkialueella en koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:34

En puhu sillä keskityn ajamiseen. Niin kiire minulla ei ole asioita hoitaa, ettenkö voisi tehdä sitä sitten kun olen perillä. Enkä ole myöskään niin korvaamaton, että minut pitäisi saada luurin päähän silloin kun olen matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:40

puhun mut aika harvoin sitä tapahtuu kuitenkin.. lähetän tekstiviestejä useammin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:45

Autolla ajaessa on kerrankin aikaa puhua puhelimessa... Ei se kädet vapaana vaan ajatukset autoilussa... Vauhti tosin välillä hidastuu, kun puhuu puhelimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:54

En puhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 11:20

Löytyypä joukosta oikea taiturikin, ajaa autoa ja laittaa tekstiviestejä samalla. Toivottavasti et osu kohdalleni törttöilemään puhelimesi ja autosi kanssa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:28

Ei kuulu tapoihini puhua, siirryn sivuun jos mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:30

Täytyy tunnustaa, kyllä tulee ajeltua luuri korvallakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 11:36

Silloin kun oli lankapuhelimet, ei niihinkään voinut vastata autoillessa. Ei ole mikään pakko vastata puhelimeen ajaessaan. Kummallisia ajatuksia ihmisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 14:21

En yleensä puhu. Jos ajan työajoa hälytys ja turvapuhelin soittoihin on pakko vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:06

En puhu, kun ajan. Tulee sakot, jos puhuu ilman hands freeta ja ajaa. Muutenkin liikenne niin sekavaa, että joutuu ihan oikeasti keskittymään ajamiseen eikä rupatteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:09

Kyllä tulee puhuttua:/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:32

En puhu ajaessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 19:15

Puhun (Bluetooth). En muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:22

Ajaessa en puhu kännykkään, niin täkeetä asiaa ei ole varmaan kellään, et sen takia herpaannuttaisin huomiokykykyni liikenteestä, pysähdyn seuraavaan mahdolliseen paikkaan ja katson kuka on soittanut ja soitan taksin, tai jos lyhyempi matka mulla menossa niin vasta perille päästyäni pirautan ko. soittajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:38

Yleensä pistän kännyn äänettömäks,ku hyppään ratin taa...en muute ehkä mukaa ees ottaskaa,mut saampaha soitettua apuva jos auto sanoo sopimuksen irti.Ei oo viel uuttaa handsfreetä tullu ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2009 - 00:56

En puhu. Tänään seurattiin noin 10 kilometrin matka kun ajettiin melkein joka toinen ,kun tuli vastaan puhui kännykkään.Miten pärjättiin ennen ,uskomatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:53

Nyt täytyy synti tunnustaa,viime aikoina olen lipsunut tässä asiassa muutaman kerran.
Pari viikoa sitte ajoi vielä maijjakin perässä,kun Kauhajoella vastasin puhelimeen(en ollut sitähuomannut)olisi nyt sakottanut,jos vaikka olisi vauhdittanut sitä korva jutun hommaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 22:40

Silloin harvoin kun joku minulle soittaa, niin olen yleensä keskellä risteystä ja puhelin turvavyön alla farkkujen taskussa. En pysty olemaan vastaamatta, sillä ne harvat puhelut ovat useimmiten tärkeitä. Hankalaa hommaa siinä tilanteessa, mutta tyypillisen suomi-miehen tapaan olen erittäin hyvä ja kokenut kuski! ;-) Tietysti pysäytän heti kun voin.
En ole taikauskoinen, mutta puhelimeni on varmaan kirottu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:18

en puhu. huono tapa.. tai no jos käyttää handsfreetä niin sitten asia on eri