Jos saisit valita,kenet julkkiksen ottaisit illallis seuraksi?

Mie voisin viettää iltaani Matti Nykäsen,Lauri Tähkän tai Jari Sillanpään kans.Oisha noit hyviä seuralais ehdokkaita paljo muitaki,mut tuo ois se top 3.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 21:09

Minä ottaisin Juha Miedon. Ensinnäkin se olisi niin kookas mies, että sen rinnalla en näyttäisi niin lihavalta. Toisekseen se puhuu niin kivaa murretta. Kolmanneksi se osaa olla rennosti ja osaa olla ihan tavallisesti tavallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 21:02

Andrea Bocelli tai vaikka Paul McCartney .
Joku laulaja kumminkin niin vois vetästä mulle semmosen yksityiskonsertin :D

Lähteet:
kutsuvat sitä kummalliseksi miesmauksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:04

nyt tahtoisin tuon tansii tähtien kans tuon vilsonin tai kimin..minnuu tansittaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:16

Pentti Arajärven. Uskon, että tulisimme juttuun. Ihailen hänen kuivaa huumoriaan haastatteluissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:26

Vesa-Matti Loirin..hänessä vaan on sitä jotain..sitten hän vois laulaa luikauttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:27

Mikähän se olis, no jos nyt pitää valita niin voisin pyytää, no nyt se tuli mieleen hän on Tanja Karpela, hänen kanssaan voisi nämä Suomen asiat laittaa oikeusjärjestykseen. Toinen olis sitten Pirkka Pekka Petelius, hän tietää luonnosta kaiken. Kaikkein paras olisi tietenkin Wagner.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 21:42

Lewis Hamilton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 22:17

Tero Järvenpää olisi komea ja isoraaminen mies, ja osaisi kertoa mulle oman lajinsa urheilusta kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 22:48

paha....tarja halosen kanssa voisin praatata maalimanmenosta, antaa hyviä neuvoja:9

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 23:46

Janne Ahosen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 00:11

Maria Lund ja / tai Ritva Valkama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 07:59

Kari Tapion kanssa haluaisin jutella ja syödäkin, vaimonsa vois olla mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 08:23

Tapani Kansan kanssa jo jutellut,myös Eero Avenin,kanssa,sekä monen muun,on mulla oikein fani kuvakin 60 luvulla Koivisoiset sisaret antoi,vieläpä suoraan käteen.Kevin Costnerin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:16

Minä haluaisin ottaa mukaan Simo Silmun voisin jutella kaikkea kivaa ajan kuluksi. En ole myöskään koskaan käynyt hänen keikoillaan. Ja toisaalta hyvä laulaja vois muutenkin jututtaa Simoa.Mutta Fani minä ainakin olen yölinntu/simo silmu on yksi mun suosikeista. Jos saisin valita jonkun muunkin se oli Juha Tapio pidän paljon myös hänen musikistaan. Mielestäni hyvä laulaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:35

Minulle kelpaisi seuraksi tämä Koop Arponen,siinä vasta kohtelias nuorimies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 10:41

1. Johanna Halkoaho (urheilija)
2. Sakari Kuosmanen (näyttelijä/muusikko)
3. Muumipappa (muumilaakson asukas)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 11:23

Tarja Halonen olisi minun valintani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 12:13

Ai kun oli paha kysymys, mutta myytistä en näy pääsevän eroon täällä ja kannan "Urkin " manttelia ja siitä en taida päästä eroon ihan helpolla, joten se seuraa mukana kaiken aikaa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:15

Huu Haa Innasen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 14:16

Mulla olis ykkösenä Javier Bardem ja kait toisena Morgan Freeman,tulivat ensteks mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 15:23

Clint Eastwoodin, jotta saisin kiittää häntä ohjaamistaan elokuvista. Näyttelijänä hän ei ole kaksinen, mutta ohjaajana koskettaa minua loistavalla työllään, hienoilla sävellyksillään ja tarkkaan valituilla käsikirjoituksillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 17:12

Toni Wirtasen tai Jone Nikulan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 20:38

Pate Mustajärvi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 21:14

Robert Pattinson tai Pierre Bouvier.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:19

alan Rickmanin.. Samalla voisin yrittää iskeä hänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:23

Hjallis Harkimon nyt ekaksi.