Armaat napsulaiset. Oletteko pudonneet joskus unniin kauneimpiin eikä sitten pääse sieltä pois.

Asken lauloi radiossa Simo Silmu että hän putoaa, ym. muutakin siinä, hän ilmeisesti jäi johonkin koukkuun.

Lisätty: 29.03.2009 - 16:27

Joo Iskelmä radiosta kuului. Se on täälläpäin RadioRex/iskelmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 17:07

jep, sellasta tapahtuu melkein aina kun hellitän tuhannella laittamasta vastaan, ja metsään on menty, pää edellä siihen karjalan kuuluisaan mäntyyn

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 16:22

haaveilemaan olen usein jäänyt, mutta pois niistä haaveista on ollut ihan helppo päästä, eisiis ole koukuttanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:24

Se on muuten ihana kappale. Soi miunkin päässä, liekö kuunneltu samaa kanavaa. Simo Silmun kappale on just sellanen letkeä ja samalla romanttinen, että se jää soimaan pitkäksi aikaa.
Kyllä sitä joskus putoaa uniin kauneimpiin...

Lisätty: 29.03.2009 - 16:40

Jep, sama kanava täälläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:31

Olen joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:32

Onhan sitä tullut putoiltua, vaan pois on päästy myös (valitettavasti)

Simo Silmu on kyllä ihana laulaja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 17:12

Taidan olla vähemmän haaveksivaa ja uneksivaa painosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:41

Aina olen elämälle pelastunut, toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:49

Jaahas voipa sitä pikkuisen joskus mietteet pysähtyä, mutta olen selvinny vielä melko hyvin unelmista ja pysyny maanpinnalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:56

teininä koulutunnit kului mukavasti haavemaalimassa.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:21

kyllä sitä haaveilemaan aina välillä jää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 20:35

Haaveilen, turha sitä on salailla ja häpeillä, sillä :

Tutkimus: Haaveilun ja päiväunien ajan aivot tekevät raskasta työtä

www.hilavitkutin.com/tag/haaveilu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 01:04

Minä olen varmaan palentunut jo talvisodassa. En osaa haaveilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 14:08

Tiedän tuon tapauksen - on pudonnut liian syvälle jotta kuuluisi täällä.