Mitä arvelette, ratkookohan lennu ristisanatehtäviä nyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 15:54

kylmä arvaus eiiiiii.....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 16:00

Mahdollisesti tai sitten hän on päikkäreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:04

Päikkäreillä tai pelaa eilistä marsujen hyppyyttämis peliä , lupasin treenata ja päihittää Lennun, ja hän treenaa nyt sitä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 16:06

Tai sitten lennulla on vieraita, eikä jouda täällä Napsussa oleilemaan. Tuskin ristikoita kuitenkaan tekee. Ne on lennun yöpuuhaa ehkä, ennen nukkumaan menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:34

eiköhän ne ole jo viikonlopun Hesarin ristikot tehtynä, passailee vieraitaan ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 16:37

Jaa, luulisin että nyt on ruuan sulatuksen vuoro ja on levolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:53

lennu ulkoilee, veikkaan mä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:24

ei ku ulkoilee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:26

Ei tässä ole vielä ehtinyt kuin avaamaan hesarin ristikon. Tuntuu olevan helpohko. Mahiksia ratkaisun lähettämiseen on.

Ei ole päiväunilla oltu.. ei ole ollut vieraitakaan.... vaan sain kohtauksen:

- piti maalata vanhat ikkunanpokat kukkia täyteen ja tehdä siitä kolmiosainen valokuvankehys seinälle...tarvikkeiden keruu vei oman aikansa.

- piti tehdä lumityöt...se kävi ulkoilusta

- piti hakata jäätä pois autotallin edestä meidän parhaalla halkaisukirveellä...ihan pikkuisen
hakkasin ja salaa. Se kirves on pyhitetty vain miesväelle.

- istutin narsisseja ja pikkutulppaaneja isoon ruukkuun pääsiäiseksi

- sisustin tietsikkanurkkauksen uuteen järjestykseen. Nostin keskusyksikön käden ulottuville pöydälle ja nostin kaiuttimet korkeammalle hyllykköön. Kaikille johdoille löytyi oma kolonsa ja tuntuu mun kone pelittävän

- edellisen kunniaksi etsin spotifystä metrotyttöjen musiikkia ja laitoin soimaan miehen iloksi

- en ole kerennyt kokkaamaan, joten syötiin pitaleivät täytettynä kaikilla herkuilla mitä talosta löytyi

Mitähän tässä vielä keksisi.... ramasee vähäsen.