Kertokaa joku aprillipila, mieluiten testattu ja toimiva :D

Sehän on kohta aprillipäivä, tajusin juuri!

Avainsanat: aprillipäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 17:44

Lehdessä oli aikoinaan tämä;
"Alko ilmoittaa että tietyissä viineissä on mennyt korkit (siis korkki korkit) niin huonoon kuntoon että viinejä ei voida myydä, mutta ne jaetaan asiakkaille 1.4 kello 10.00 alkaen. Tästä syystä ihmisiä pyydetään ottamaan omat korkit mukaan, max 15 pulloa asiakas".
Jono oli noin 50 metriä pitkä Alkon edessä jo puolikymmenen aikoihin kun lehden kuvaaja saapui ottamaan kuvia ja naureskelemaan. Kaikilla korkkitaskuilla ei ollut huumori riittänyt kun kuvaaja oli kertonut mainiosta pilasta...
Onhan niitä joka vuosi lehdissä joten tarkkana pitää olla, mutta tuon muistan aina.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 14:56

Katso ikkunaan! Minä näen sinut! Sinä katsot konetta ja luet jotakin tekstiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 14:56

pistää saappaaseen paljon viinirypäleitä
se tehoaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:25

mä joskus sanoin äitille että jätin kännykkäni tarjottimelle koulussa eli siis henkilökunta ois pessyt sen.. ja ihan täydestä meni :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:36

veljeni soitti äidilleni ja muuttaen äntään, hänellä imitoimislahjoja, niin sanoi että on vesilaitoksellata ja pitäis äidin mennä wc ja painaa vettä pytystä alas ja laskea kuinka kauan siihen menee , kun se on tyhjentänyt sen vesisäiliön..äiti teki työtä käskettyä ja ilmoitti lukeman, sitten veli käski avaamaan keitiöhanan ja laskemaan kymmeneen ja laittaa sitten se hana kiinni, ja taas äiti teki työtäkäskettyä, kunnes velipojalta petti pokka ja purskahti nauruun, silloin kärähti hän, mutta naurua siitä on piisannut , paitsi ei äidiltä, joka oli kiukkunen , kun joutui juoksemaan turhaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 15:42

Joskun kauan sitten oli lehdessä aprillipila jossa oli ilmoitus että eräässä kaupassa oli myyntiin päässyt reiällisiä miehille tarkoitettuja ehkäisyvälineitä. Niitä jotka ovat ostaneet ko. välineitä pyydetään palauttamaan paketti sinä aamuna klo 8.00 siihen kauppaan. No, eräs työntekijöistämme tuli myöhässä ja hikisenä töihin. Hän oli ollut jo palauttamassa kyseistä pakettia, kun matkalla oli sitten tajunnut että huhtikuun eka päivähän se tänään on. Ja se kauppakin avasi ovensa vasta klo 9.00!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 15:50

Miun ystävätär läksi ekalle ulkomaanmatkalle ja oli siellä kuullut joltain, että Suomessa sataa kauheasti vettä. Soitti minulle ja kysyi mm. siitä asiasta. Olikin juuri aprillipäivä ja miehän pokkana vastasin, että juu hirveät tulvat on ja muutamassa lähiössä ongelmia, kun alakerrosten asuntoihin menee vedet. No joo, ystävättäreni oli soittanut toisen puhelun Suomeen pojalleen joka joutui ajamaan monta kymmentä kilometriä ja katsomaan oliko juuri ystäväni asuntoon mennyt vettä. Siellä sitten ihmetelleet ja soitelleet toisilleen näitä ulkomaanpuheluita kunnes ystäväni hokasi, että voi p....nyt häntä jujutettiin ja sitten vielä tajusi, että nythän on aprillipäivä. Vähän minua hävetti ja ehdotinkin, että maksan ne puhelut, mutta ei, nauruksi se meni ja varmaan hän muistaa tän jutun aina, kun tulee aprillipäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 17:49

Sirpaleet tietävät onnea. Taas meni kristallikruunu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 07:47

Soitin ukolle, että tuli sähköntasauslasku n.300e... meni täydestä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 13:37

oltiin miesystäväni kanssa olevinaan menossa kylään toisen ystävän luo ja soitettiin ystävälle että: "oltais tulossa kylään, mutta auto jumittui tien mutkaan lumi penkkaan 200metrin päähän (ystävän)talosta" talolta ei nähnyt paikkaan johon me annoimme tarkat ohjeet tulla apuun,koska meillä ei ollut mitään työ kaluja mukanaan. ystävämme kysyi vielä, että "ottaisko hän lapion mukaan", me vaan että "voithan sinä ottaa". siinä suljettiin puhelimet ja me jäätiin oottaa,kuinka asia etenee ja koska emmehän me olleet ollenkaan siellä vaan kotona. ihmeteltiin ,kun alkoi olla 30 min mennyt siitä puhelun lopettamisesta ja kävi samalla mielessä, että ystävä varmasti tajus pilan ja muisti aprilli päivän. 45 min kuluttua ystävä soittaa, "missä mutkassa olette jumissa":)..myö yritetään taas selittää asiaa ja samalla kysellään, että "missäs ystävämme sitten mahtaa olla". kävikin ilmi, että hän oli kävellyt lähes 5km sitä tietä pitkin ja etsiskelly meitä:D :D ja ihmetelly, että jo on kumma,kun ei meitä näy missään:) ja kävipä ilmi, että hän oli ottanut myös sorkkaraudan, lapion lisäksi ja ne olkapäillä hän oli tepastellu metsä tietä pitkin turhaan 5 km. ystävämme kertoi jälkeen päin, että hän päätti sen jälkeen,kun sai tiedon pilasta,että hän oikaisee jään poikki takaisin talolleen, koska tietä pitkin olisi tullut toiset 5 km kävely matkaa ja jään poikki hän pystyi oikaisemaan useita kilometreja. siinä hän oli sitten lapio ja sorkkarauta olallaan kävellyt hikisenä takaisin talolle ja laittanut vaatteet kuivamaan takan reunustalle, kun samassa naapurin isäntä oli kurkistanu oven raosta ja ihmeissään kyselly, et "onko kaikki kunnossa kun tuolla jäällä kävelit sorkkarauta ja lapio olalla". ystävä kertoi tarinan ja siinä oli naapurin miehellä ollu naurussa pitelemistä., mutta kun tämä ystävämme oli ottanu vieläpä toisen naapurin puhelin numeronkin ylös,jolla olis ollu traktori ja pahimmassa tapauksessa olis soitettu naapurille traktori apua, jos ei olis saatu itse autoa ajasta. kovat naurut siitä tuli ja ystävä lupasi kostaa tämän,kun tilaisuus tulee( vielä ei ole sitä päivää tullut, vaikka tästä tapahtumasta on kulunut jo 6 vuotta), mutta joka aprilli päivä tästä jaksetaan muistaa ja nauraa.