Mikä auttaa krapulaan?

Avainsanat: krapula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:23

rasvainen ruoka ja jahva

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 12:56

vesi ruoka uni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 13:00

Makeaa teetä ja paljon.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:03

Tätä kysytty pariin kertaan jo aiemmin ja hyviä vastauksia tullut, mutta valitettavasti siinä toisessa kysymyksessä ei ollut AVAINSANOJA, joten en sitä siksi löytänyt Napsun hausta, mutta tässä linkki siihen toiseen: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/1178

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/1178

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:04

Ei juo alkoholia niin ei tule krapulaa : ) mut suklaa, limppari ja sipsit jos sulla on kaamee kanuuna, noilla nuorena voitin kankkusen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:13

Sillä lähtee millä on tullutkin.... vanha keretiläinen sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:13

Kokeile mustikkahilloa, se näytti eilen toimivan sydänsuruihin, ehkä tehoaa myös krapulaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 13:28

Juominenhan vaikuttaa nestetasapainoon, joten lisää juotavaa vain, mutta ei samaa tai vastaavaa mitä edellisenä iltana on nautiskelllut. Sitten ylös, ulos ja lenkille. Eiköhän se siitä sitten tokene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 13:31

Krapulaan ei auta mikään, paitsi tietty alkoholin juomattomuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:38

Yskä lähtee yskimällä ja krapula kärsimällä. Illalla kun pulloa kallistaa, niin aamulla kalloa pullistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:45

Niinhän se on, että aika vaan auttaa, mutta juoda kannattaa, hedelmät ja yleensäkin C- vitamiini helpottanee oloa ja ruoka tietenkin. Paranemista sulle, jos rapurallaa on vaivana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:49

se ettei juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:58

Ei se mielestäni sitten viime kysymyksen ole mihinkään muuttunut. Aika sen parantaa edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:19

Kyllä se huomiseen mennessä helpottaa, jos enää mitään alkoholia juo.Krapulaan ei mitään poppakonsteja ole , se olisi rikas tyyppi jos jonkun lääkkeen siihen vaivaan keksisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:32

aika parantaa haavat ja krapulan, sitä odotellesa voit vaikka vähän katua ja miettiä mitä teet seuraavalla kerralla eri tavalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:41

mitä hauskempaa illalla, sen karumpaa aamulla.. Nestettä, buranaa ja lepoa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:42

nestettä. makeaa ja lepoa. Päänsärkyyn voi ottaa buranan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:45

Niinpä! Siinähän sitä ollaan, kun ei tullu illalla muistettua huomis aamua! Jos pitää kohtuun ,niin ei tuu krapulaakaan, jos nyt pitää yleensä ottaa alkoholia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:01

Ei mikään, jos pääsee sellaiseen tilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 12:33

Juo vettä ja sauno, jos sydän kestää. Välillä kylmä suihku. Nesteet alkaa kiertää. Sitten syö kunnolla ennen kun tulee heikko olo.
Hieman myöhemmin päivällä B-vitamiinia ja magnesiumia.