pitäisi järjestää polttarit morsiamelle. Vinkkejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 11:24

riippuu juhlakalusta.. itse kävin jeesaamassa ennustaja eukkona viime kesänä kaverin järjestämissä polttareissa, ja morsian raivoistui ystävilleen, eli kannattaa hieman huomioida ihmisten huumori ja moraali, kun järkkää polttareita.. enemmän ehkä hemmottelua kuin nöyryyttämistä, ikimuistoinen ilta..

(mulla oli talleilla ratsastusta, vietiin silmät sidottuna yllätyksenä kesken päivän, sauna ja hurmaavat kirppisvaatteet täti monikan tyyliin.. keräsin rahaa johonkin "hyvään asiaan".. en enää muista kun niin kauan aikaa sitten..)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 10:41

joku mies strippari ;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:47

Seuraavassa muutamia ideoita ohjelmaksi:

www.naimisiin.info/haaopas/p...tarit.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:57

karaoke taksilla liikkeelle,laulaen hohtokeilaamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:22

Pukekaa hänet erikoisesti ja pistäkää myymään ihmisille jotain ihan älytöntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:03

Lukekaa satuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 14:13

Frisbeegolf lumihangessa lumikengillä.
Tällainen porukka oli kerran Rautavaaralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 23:06

On vanhanaikaista nöyryyttää morsianta, joten suosittelen jotain kivaa yhteistä elämystä ystävien kesken.