joko on painoa pudonnut?

itse oon laihtunut n.4kg reilussa kuukaudessa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.03.2009 - 10:19

Tällä mummelilla 2,5 kiloa. Heh, riippuu missä kohtaa vaaássa seisoo. Tuo lukema on "parhaassa kohdassa" mitattu.

Kysyjän kommentti

aika ovelaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2009 - 10:22

En tietoisesti ole painoani pudottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:24

Ei ole, tosin en laihdutakaan :) Pitäisi kyllä laihduttaa, mutta niin paljon kun sitä tässä maailmassa pitäisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:25

Kävinpä juuri puntarilla tarkistamassa, pari kiloa vähemmän kuin vuoden vaihteessa.

En kylläkään ole ollut minkäänlaisella kuurillakaan, en edes sen kummemmin painoani vartioinutkaan. Tuo pari kiloa on hävinnyt talven liikkuvaisessa elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:30

kaikki pois mitä tuli jouluna lisää,5kg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:30

En laihduta, tuskimpa tuo paino on mihinkään päin notkahdellut.
Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:35

Painonpudotus aluillaan, ei vielä pudonnut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:36

Ei ole pudonnut, mutta auttaako se kun syön iltapalaksi suklaalevyn heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 10:50

-2kg kuukaudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 11:25

vuoden alusta -5...vielä sais tiputtaa monenmonta kiloa ja kymentä..mutta pikkuhiljaa hyvää tulee, ei voi vaatia, että nää läskit lähtis kuukaudessa, kun ei ne ole kuukaudessa tullutkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 11:33

Ei ole painon pudotusta havaittavissa vielä, mutta muutama kilo olisi pois saatava. Päässeet salaa tulemaan joulun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:05

On lähtenyt muutama kilo kun sain taas loppuun kortisoni kuurin.... puolenvuoden sisään 3 kuuri.. toivottavasti en tarvii sitä lääkettä ikinä....paino nousee vaik söis kuinka terveellisesti : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:23

eipä ole. olen vaan jahkaillu että pitäis. pitäs pikku kimmoke saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 12:24

En ole punninnut,mutta farkut ei kiristä enää yhtä paljon kuin kuukausi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 13:43

No on, onneksi lähtenyt kohta 2 kg. Liikuntaa olen lisännyt ja vielä pitää saada ainakin 3 kg pois. Sen jälkeen olen normaalipainossa, kun ikä otetaan huomioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:08

Ai munko? En ole ylipainoinen tiedoks XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:34

pitäisi ja pitäisi ja pitäisi....pitäisi. ..pitäisi..... kaunis ilma tänään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:40

noin 4 kg:), onko täällä jokin sopupeli menossa painon pudotukseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 14:40

Jaahas nyt en ole punninnu, mutta luulisin ,että pari kiloo on tullu lisään, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 18:06

Vaimo pudotti juuri arabian tarjoiluvadin,siitä tuli useita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 20:07

Noista painoasioista en ainakaan naisille uskalla huomauttaa, he tietävät kyllä mikä olisi hyvä paino pituuteen ja ikään verrattuna. Itse ole painooni tyytyväinen. Muuten salaatti on iltaruokana hyvä.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 14:15

Jatka samaan malliin, vielä ehdit kesäkuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 16:24

vähäsen juu