Mikä on mieleenpainuvin musiikkikonsertti jota olette ollut paikanpäällä seuraamassa?

Minulla Juice 80-luvun loppupuolella Hämeenlinnassa, Camel Tampereella, The Who maailmankiertueen päätös Areenalla, Hector jäähyväiset Lappeenranta.

Avainsanat: parhaat musiikkikonsertit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 11:54

Simon & Garfunkel, tuossa muutamia vuosia sitten Espoossa, heillä ihania kappaleita, esim. Bridge over trouble water, The Sound of silence, ja nuoruudesta tietty muistuu mieleen Danny esiintymässä Hämeenkaaressa...., tosin en itte ymmärtänyt silloin 15-16v, miks ne muut kirku ja pyörtyili:)

Kysyjän kommentti

Olisin halunnut olla mukana Simon & G konsertissa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 11:44

Oli mielenkiintoinen konsertti Joensuussa Carelia salissa siellä oli Anna Eriksson, todella vaikuttava, hyvät lavasteet.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:48

finlandessit, s.jean ,anita hirvonen, katri-helena,jari sillanpää, tuossa joitakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:57

Hassuin kokemus minulle oli Hartwall Areenan Billy Idolsin konsertti. Ne turvamiehet portilla, vaatteiden kopelointi, laukun avaaminen, juopuneet katsojat jne. minulle maalaismummolle ennen kokematon elämys. Ja minä olin vielä maksanut melkoisesti päästäkseni mukaan konserttiin. Ei ymmärrä...ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:58

Ruisrocissa nelisen vuotta sitten tanner tömisi ja oli mahtava fiilis, kun Rammstein oli lavalla. Viime syksynä Lauri Tähkä § Elonkerjuu konsertoi Kuopiossa, oli hyvä. Muutama Kari Tapion konsertti ollut tosi hyvä ja niin Apocalyptika konsertoi myös upeesti. Nyt tuli kerrottua jo monta mieleenjäänyttä konserttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 12:03

Kyllä se oli Paul Anka linnanmäellä. Olin niin nuori silloin, ja Anka oli suuri kuuluisuus siihen aikaan. Tosi makee juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 12:07

Kaikki Popedan konsertit joissa olen ollut. Kuin kuolis ja pääsis taivaaseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 12:08

Mieleen painuvin ja tunnelmaltaan paras konsertti on ollut Elton Johnin Tukholman stadionilla pitämä konsertti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 12:10

Michael Jacksonin konsertti Helsingissä stadionilla joskus 90-luvun lopulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:12

Ööö meille tuli kouluun joku sota orkesteri niin siitä painu mieleen monta siellä soittettiin Simpsonien tunnus musiikki niin sori jos tää ei ollu kunnollinen vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:24

Il Divo hartwall Arenalla ihan vähän aikaa sitten. Siitä ei ole kauaa aikaa ja sen muistaa niin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:30

Pari vuotta sitten Backaksen kartanon puimalassa
Pakko saada laulaa (Edith Piaf) Susanna Haavisto

eläytyminen ja tulkinta aivan omaa luokkaansa, ei voi unohtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:04

roomassa eräänä kesänä jossakin amfissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 22:41

Chumbawamba Roskilde Festival-96.