aurinkoista aamua kaikille napsulaisille.mitä teet tänään,onko selvinnyt jo?

Avainsanat: tekeminen vapaaaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 07:46

Tänään olen jo tehnyt vaikka mitä! Tein ja söin tonnikalasalaattia, katsoin unelmien poikamiehen päätösjakson, kävin lenkillä ja suihkussa. Kävin solariumissa ja illemmalla pesen pyykkiä ja tiskaan ainakin ja menen saunaan. Onhan siinä jo ihan tarpeeksi puuhaa, vai mitä? :)

Kysyjän kommentti

Olit suorastaan ylienerginen,käy oikein kateeksi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 07:47

Aurinkoista ja napakkaa pakkasaamua sinulle kissaäiti ja myös kaikille napsulaisille. Täällä on -16 ast. pakkasta ja niinpä vein jo tunti sitten vuodevaatteet ulos. Nuohooja kävi torstaina ja siivosin silloin joten nyt voi vaan lekotella, napsuilla ja lukea päivän lehden. Keitin kupin kahvia ja söin juustoleipää sen kanssa. Illaksi pitää lähteä duuniin ja sit saunon klo 21.00 jälkeen. Huomen aamuna saakin nukkua pitkään ja toivottavasti aurinko paistaa...ai niin se kellon siirtäminen kesäaikaan. Se on hömpötystä, sanomme täältä Vilman kanssa, miauuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 07:55

Huomenta täältäkin, pakkasta on -2 , mutta kylmä viima, ei ole mieleinen keli ainakaan ulkoiluun.Jos lähtisi tänään vaikka shoppailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 08:30

kiitos samoin! katon nyt formuloita, sitten menen lenkille.. myöhemmin menen kuntosalille ja viideltä alkaa koripallo peli ja illalla oon kavereitteni kuskina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 08:40

yritän selvitellä mitä täällä kotinurkissa on viime viikkona tapahtunut kun en ollut vahtimassa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 09:01

Aamu-askareiden jälkeen ulkoilua aurinkoisessa pakkassäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 09:04

Tuulista aamua kaikille! Tänään anopin kanssa shoppailemaan Lahteen Kärkkäiselle ja illalla saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 09:09

Huomenta! Lähden tänään ystäväni kanssa kahville : ) päivän kohokohta.... ei olla pitkään aikaan nähtykkään niin voi mennä muutama tunti kahvitellessa : )) ja sit ruoan laittoa ja ulkoilua : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2009 - 09:19

Kiitos ja samoin sinulle. Kunhan saan tuon auton lämmitettyä, (vanha dieseli tarvitsee hemmottelua ennenkuin käynnistyy) taidan lähteä kirppisostoksille. Ostin Lidlistä aivan ihanan gloxin ja sille pitää löytää omanlaisensa ruukku. Olen vähän höpsähtänyt kaikkeen vanhahtavaan - johtuisikohan tästä iästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 09:21

Edelleen odotamme tyttären synnytystä,lähden kuitenkin tyttären pojan kanssa kotiin ainakin pariksi päiväksi,ulkoilua ja ruuanlaittoa ja vaatehuoltoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:17

Huomenta! Vaikka onkin jo aamupäivä. :)
Tänään on lepopäiväni, joten en tee juuri muuta kuin ulkoilen, olen lasten kanssa ja leikin kanien kanssa. Ihana auringonpaiste ulkona. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:25

hyvää huomenta kaikille! täälä on harmahtavaa ja 0.3 + onneksi....josko se kevätkin sieltä tulis ...olikin vähän pitkät unoset, tai jaksanut nousta sängystä, mutta josko jotain kahfet, kun vasta aamiasta, ja sitten kevyt siivous ruokaa teen, punajuuripaistosta ja lihapullia, perunoita ja soosia, illalla tulee saunavieraita ..........saunotellaan ja makkarat paistetaan kodassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:57

Huomenta! aamukahvetta naatiskelen. En kai tee muuta kuin tavalliset syöttö-, juotto-ja ulkoilutusrinksat. Telkkaria töllään ja soffalla makoilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2009 - 11:04

Huomenta kaikille ! Aurinko paistaa ja on tuulista. Nollan tietämissä on mittari, mutta aurinko paistaa parvekkeelle, joten lukema vähän muuta kuin oikea. Aamupalat syöty, hiihtoja katselen ja taas olisi noita Oton karvoja imuroitava. Mikä karvanlähtö lie menossa. Taitaa siirtyä kesäturkkiin kisuli. Että eipä tässä sen ihmeempiä ole tälle päivälle. Ruokaa on tehtävä jossain välissä. Kunhan nyt keksii mitä tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:21

Huomenta - päivää kakille napsulaisille myös täältä, aamusel seittemän maissa heräilin, ja aamupalat ja kahveet kyselyaukkoon, sitten aika-ajot kattelin, odottelin, et vanhin poikain tois miun autoin, et pääsis kauppaa, ja näin myö tapahtui, puolen kymmenelt kauppaa ruokaostoksille, ja jkl lihapataa sitten syntyy, kun syntyy, liha nyt tuon tunnin ollu kohta lämpiämässä, jota sitten kohta paistelen, täs sivusilmäl kattelen jotai ulkolaista ruokajutskaa. Lunta pukkaa taivahalta täl hetkel klo 11.20 ja pakkast +-0-1. Ei tosiaan houkuttele ulkoilusuorituksiin:) Mukava/rentouttavaa viikonloppua kaikille teille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:45

päiviä päiviä! minä oon jo aamu puoli kahdeksasta asti pessyt pyykkiä (enimmäkseen verhoja). ja rymsteerannut vaatehuonetta, keräillyt kirppikselle tavaraa ja kohta kauppaan. sitten kahdelta sauna ja ruoka ja sen jälkeen ollaan vaan ja tollotetaan tölsyy ja käydään tuolla viimassa lenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:45

Luen aamun lehdet,katson sähköpostit,Napsuttelen,paistan lettuja ja maalaan keskeneräistä taulua.Illalla katson televisiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 12:15

Söin jo pizzaa ja nyt aion katsoa lempisarjaani koneelta.. Pohdin lähtisinkö käymään ikeassa kun tarvitsisin pöydänjalkoja ja tuolin että voisin alkaa opiskelemaan tehokkaasti, siitä tulikin mieleen että saatan myös tehdä jotakin koulutehtäviä. Illalla menen työkaverin synttäreille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 13:30

huomenta! kuuntelen ku pojat nauhottaa musiikkiansa, illalla nautin pari siideriä ja katson jalismatsin :) eli kiva päivä tiedossa. lenkille oisin lähteny mutta tuo lumipyry tääl helsingis on mitä kamalin. :S

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:10

Selvisin jo iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 15:06

On selvinnyt! Leikin tänään Fransisca nimisen kaverini kanssa ja meillä on varmasti tuleva hauskaa! Ja muuten olen joten älä ihmettele että, täh! Leikkii!

Lähteet:
Olen vielä 12 v joten.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 15:22

nukun