Olis tiedossa Tallinnan matka toukokuun alussa, kaksi päivää...

...mitkä olis hyvä nähdä ja missä liikeissä kannattaisi käydä. Joko siellä on täysi kesä silloin. En ole käynyt kuin syksyllä pari kertaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 22:09

Vanha kaupunki on mielenkiintoinen paikka. Kierrellessä aika hurahti kumman nopeasti. Sää on siellä samanlainen kuin Hesassa esimerkiksi. Ainakin Tallinnassa kerran eräs opas nauroi meille, kun joku oli kysynyt millaiset säät siellä on talvella. Vastaus oli, että tietenkin samanlaiset kuin Suomessakin. Eihän tätä välimatkaa ole kuin 80 km.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 21:25

Etelä Suomeen verrattuna kevät taitaa olla keskimäärin pari viikkoa edellä ja siihen vanhaan kaupunkiin kyllä kannattaa uhrata ihan kunnolla aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 21:33

Ylitarkan antamien lisäksi kehoittaisin käymään Rimissä. Siellä on edullista kaikki mahdollinen. Sitten tietenkin satamassa oleva Merekeskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:37

Tallinna on hyvä kohde, myös keväällä.

Ohessa tietoa säästä ja muustakin.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/857

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:28

Ehdit katsoa kahdessa päivässä vain vähän, mutta katso jo laivalla Tallinnan esitteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 07:52

En ole koskaan käynyt. Minä kiertelisin vain liikkeestä toiseen kai niissä kaikissa kannattaa käydä mitä nenän eteen osuu. Ainakin oppii sitten missä ei kannata käydä. Kai siellä sama keli on kun täälläki eli aurinko paistaa mutta ei mikään helle ole silti, voi olla että sataakin. Toivottavasti ei kuitenkaan kaatamalla kun olet siellä. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:39

itse kun käyn tallinnassa , niin kiertelen ne ihanat antiikikaupat, siellä näkee minkälaista vanhaa ja antiikkia on heillä ollut...mutta tykkään kyllä kierrellä muisakin maissa antiikkiliikkeitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:03

Valitettavasti olen vielä täällä, muuten olisin voinu jelppiä sua pikkuisen Tallinnan nähtävyyksissä. Mutta vanhakaupunki vie jo paripäivää, kun sitä kiertelee ja sitten on niitä keskikaupungin kauppoja, mutta ne on yleensä kalliinpia, kuin isot ostoskeskukset.
Ylämistön ostoskeskus on hyvä ja Rocca Mare myöskin, Mustikassa oli tulipalo hiljattain ja en tiedä kuin ovat saaneet sitä korjattua. Myöskin keskitorilla on mielenkiintoista käydä Stockman on siinä matkalla torille, paikkoja on vaikka kuinka, kun vain on aikaa!
Hauskaa Tallinnan matkaa sinulle!