Tuntuuko koskaan aamulla,että ei jaksaisi nousta sängystä ylös?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2009 - 12:55

No kyllä mulle on tosi vaikeeta nousta ylös. Joka aamu selkä on tosi jäykkä, saatan joskus pudota ihan polvilleni kivusta, jos liikautan selkää väärin. Joudun heräämään paljon normaalia aikaisemmin, koska selkä vertyy n. tunnissa, sitä odotellessa juon kahvia ja yritän pitää silmät auki.

Kysyjän kommentti

Aika hankalaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 21:23

Ei tunnu, olen aamuvirkku, sisäinen kello herättää joka aamu tasan puoli seitsemän, pakko nousta ylös.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:24

Tuntuu mutta 9 aikaan usein sitä ei enää tunnu aamulla alkaa koulu aina klo.8 pitää herätä puoli kahdeksalta matkaa kouluun 3km autolla vie ja koulun päätyttyä kävelen usein kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:27

Eipä minullakaan ole noita aamuvaikeuksia, jos ei nyt sitten ole tullut ihan itse aiheutettua sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:28

Ehkä joskus on tuntunut mut nyt voin sanoa, että herään 6 aikaan ilman kellon soittoa kun kivasti aurinko kutittelee silmiä : ) ajattelin, että hankin rullaverhon siihen ettei aurinko häiritse mutta tulin siihen tulokseen, että en hanki kun tuota aurinkoo näkee niin harvoin täällä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 21:29

Hyvin usein. Mutta ajatus: tänään on minun loppuelämäni ensimmäinen päivä - auttaa ylösnousemukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 21:42

Vain ahkeran työyön jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:03

Olen aamunvirkku,nukkumalla pitkään,pilaan aamuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 22:06

Joskus harvoin tuntuu sille. Yleensä nousen vasta kahdeksan-yhdeksän välillä, koska nukahdan vasta 2-3 paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:19

Joka aamu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:33

Joo usein. Varsinki jos on valvonut myöhään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 22:51

no kyllä kieltämättä joskus siltä tuntuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:13

Kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 23:29

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 00:46

Lähes aina, mutta tunnin - parin lisätirsat auttavat ahdistukseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 05:22

Yleensä ei, kun en ole edes vielä mennyt nukkumaan aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 07:11

Joskus, mutta silloin tiedän olevani kipeä, aamulla olen yleensä virkeä ja voisin tehdä mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 07:52

Aamuvirkku olen minäkin, mutta silloin on vaikeaa, kun on ollut esim. 8 päivää töitä yhtäkyytiä ilman vapaapv. Se viimeinen aamu on vaikee, väsyttää kovasti. Joskus siihen tekee vielä pätkäaamun ja yön ja se on aikas kauhiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 09:06

Toisinaan tuntuu, mutta tänäänkin heräsin jo puoli seitsemän, vaikka olisi saanut nukkua pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 10:20

Joskus keskiviikkoisin on vaikeaa päästä ylös sängystä. Haluaisi vaan kääntää kylkeä eikä nousta ollenkaan lähtemään töihin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 11:19

nyt just tänään venähti aamu pitkäksi ja nyt on kyllä vaikeuksia saada itsensä luutan ääreen ja alkaa touhuileen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 13:31

aika useastikin tuntuu, mut vähänkö tsemppaa ni kyl se siit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:49

kyllä jos on ollut huonot yöunet