Huomenta kaikki napsulaiset. Toivottavasti te nukuitte hyvin. Mitä teet jos jostain syystä valvottaa?

Avainsanat: kuorsaus televisio kissa kirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 07:08

Huomenta sinullekkin,Onni poika herätteli minut nuolasemalla silmääni,kun tavallinen tassuttelu ei tuottanut tulosta,ruokaa saatuaan meni isin kanssa nukkumaan.Niin, kysyit mitä tehdään jos ei nukuta,joskus olen täyttänyt ristikoita,tai sitten lukenut,tai ollut vain vuoteessa ja ajatellut kaikenmaailman asioita,mikä ei kyllä ole olenkaan hyväjuttu siinähän vain virkistyy,jossain vaiheessa uni kuitenkin on tullut,ja sitten seuraavana päivänä on ollut kamalan väsynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 06:16

Minä pysyttelen siellä sängyssä vaan ja lepäilen vaikka en nukkuisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 06:32

sama ku maaritilla.. tai joskus voin lukea kirjaa tai kattoa telkkaria.. mut harvoin on ongelmia unen saamisessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:33

Huomenta sinulle : ) jos en saa unta niin kattelen telkkaria mut en uskalla kattoa mitään jännittävää kun sit en nuku kun jännittävä ohjelma pyörii mielessä ja sit toinen on , että teen rentoutusharjoituksia ja yritän sillä tavalla houkutella nukkumattia hakemaan höyhensaarelle : ) Nyt on niin silleen sellaisia päiviä ollut, että unta ei ole tarvinnut houkutella : ) Mut jos on todella kauhea stressi niin sit valitettavasti joudun käymään purkilla ottamassa vähän unihiekkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:51

Huomenta,kaikille!
Jos en nuku,pyrin ajattelemaan mukavia.Aika usein onnistuu ja sitten se unikin hetken päästä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:09

hyvää huomenta sinulle, sinulle, sinulle ja ihan jok ikiselle !!!! minulle nuo uni jutut ovat joka öinen ongelma, ensin nukahdan n.23 ja sitten herään n.1-3 välillä, siellä sitten yritän olla miettimättä mitään ja laskea lampaat...no vaikeaa on, mutta seuraavat päivät ovat tuhnuisen oloisia ja on aikas saamaton, kuin unissa olo, mutta jos ei ole aamusta mihinkään menoa, niin otan n.2t tirsat ja sitten onkin jo pirteempi olo....

Lähteet:
oma uni ongelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:33

Elokuva ja sohva on uuvuttava yhdistelmä. Toistaiseksi on uni tullut aika hyvin muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:34

Sudokuita tehdessä alkaa helposti nukuttaa. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:36

Tuo kysmys putkahtaa näköjään esiin usein.
Jos ei saa unta, parasta on nousta vaan ylös sängystä ja esim. lueka jotain. Uni tulee kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:01

Rupean syömään jotain,mikä on paha tapa.Mutta sen jälkeen saan unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:15

Yleensä nukun yöt hyvin ,jos joskus valvottaa,olen vain rentona sängyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 09:23

Vaikka ei uni tule, niin sängyssä pysyn ja pyörin siinä aamuun asti. Yhden yön kun on valvonut, jo seuraavana yönä nukkuu hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2009 - 09:56

Kolmeen täyteen tuntiin jäi viimeyö kun oli konsertti vieressä. Jos satun heräämään hiljaisuudessa, pysyttelen hipihiljaa paikallani ja pidän silmät kiinni. Siten nukahdan helposti uudelleen. Mutta jos erehdyn kuikuilemaan vaikka kelloa, niin lampaita tarvittaan ja paljon. Ei riitä enää pehmolelu vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 10:02

pyörin sängyssä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 10:44

joo hyvin nukuin muuten mutta kissat halus jo aamu yöstä ulos. vaikka ei siellä onneksi kauan viipyneet kun on pakkasta. mutta kyllä tiesin et kylmät ilmat tulee kun kissat pyrkii lämpöiseen patterin viereen nukkumaan.jos mua valvottaa niin yritän vaan nukkua. yleensä aina nukun yöt hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:11

Silmät kiinni liikkumatta, lepoa sekin vaikka ei uni tuliskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 18:56

Luen kirjaa tai rupean itkemään niin nukuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 01:17

minun osaltani aika teoreettinen kysymys (lahjakas nukkumaan) mutta jos niin jostain syystä kävisi -
lukisin