Tehokkaita selluliitin poistovinkkejä? Miten takamuksen saisi kiinteytymään tehokkaimmin???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 05:40

Punttien kanssa jalkakyykkyjä, pyöräilyä. Selluliittiin aineenvaihdunnan toimivuuden tarkistus, ruokavalio, kuivahieronta ja on kait niitä konsteja vaikka kuin.

www.iltasanomat.fi/hyvaolo/t...id=1638528

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2009 - 06:34

aerobista liikuntaa. erilaisia intervalleja.. ja sitten kuntosalilla kyykkyjä, askelkyykkyjä.. kannatttaa myös katsoa mitä syö

Lisätty: 27.03.2009 - 06:36

muista tehdä kuntosalilla isoilla painoilla! se kuluttaa paljon kaloreita, eikä naiset tuu miehen näköiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:12

En tiedä muuta keinoa,kuin vesijumpan ja vesijuoksun,noi muut konstit vaikuttaa ittensä repimiseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:35

Ota sauvat ja lähde sauvakävelee siinä saa koko vartalo liikettä... vesijuoksu on todella hyvä ja myös uinti....itse harrastan kaikkia nuita mutta vesiliikunta on sellainen etten uskalla tällähetkellä veteen mennä, surullista : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:56

Liikunnan ja ruokavalion tueksi,vielä kuivakuppausta,johan lähtee selluliittit mäelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:19

niin se on on tosi ikävää, kun kaikki mikä ois kivaa, niinkuin herkutella ja syödä kakkia mitä mieli tekee, niin ei laihduta, vaan joutuu rehkii liikunnan parissa joka aamu päivä ja pikku pyrähdys vielä illallakin liikunnan parissa..jos meinaa olla timmissä kunnossa..ei kivaa......mutta liikuntaa , liikuntaa ja liikuntaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:36

Takamuksen kiinteytykseen olisi tässä tehokas vinkki: nilkkapainot jalkoihin, sitten nojaudut pöydän ylle ja nostat jalkaa ylös (taaksesi). Toistoja kannattaa tehdä. :)

Selluliittiin ei oikein auta kuin kärsivällinen hoito (voide tms.), liikunta ja aineenvaihduntaan ja ruoansulatukseen tasapainottavasti vaikuttava ruokavalio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:02

Reipas,säännöllinen kävely auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 09:19

Liikunta auttaa kaikkeen mahdolliseen. Pitää vaan olla tehokasta liikuntaa. Tuo Heidi_K:n ohje on tehokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 12:35

Ei hetkessä, mutta vuosien työllä se onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 15:59

Pyöräilyä,kävelyä,reisi ja pakara jumppaa.