Miksi sähköä pitäisi säästää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 21:59

Jos käytät sähköä paljon, nostetaan hintoja, että se rajoittais sähkön käyttöä, jos taas rajoitat/vähennät sähkön käyttö nostetaan sähkön hintaa, koska kulutusta niin vähän, eli ain - syy mikä vaan - hinta nousee kuluttajallle/kuluttamattomalle.
Kannustaako tämä sähkökulutuksen vähentämiseen meit? seuraukset sähkön ylenmääräisestä käytöstä/seuraamukset siirtyy luontoon, joten......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 20:06

nyt perjantaina on tälläinen ilmastonsäästöpäivä, mutta onhan se hyvä omalle kukkarollekin säästää sähköä.....ynnä maailmalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 20:36

Jo siksi, ettei tarvitsisi aina vaan rakentaa lisää noita atomivoimaloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 20:42

En tiedä miksi minun pitäisi säästää sähköä,käytän sitä jus niin paljon kun tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 21:27

Jos jokainen säästäis sähköä niin ehkä tää maapallokin vois vähän paremmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 22:33

en säästä, käytän mitä tarvitsen ilman turhia omantunnontuskia. maalimassa on suurempiakin tuhlaajia kuin minä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:29

pelastetaan pallo pala palalta.. luonnonystävää kiitetään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:50

Teollisuuden säästöistä se mahdollinen säästö tulee jos on tullakseen.
Kotitalouksien säästö on olematon vaikka kuumentaisit makkarat joka ilta kynttilänliekillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 07:45

Jos kulutat paljon sähköö, menetät rahaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:27

Sähkö on keksitty vasta vähänaikaa sitten,oliko vähän päälle 100 vuotta sitten miksi sitä nyt jo pitäisi säästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:48

Ettei saisi liian isoja sähkölaskuja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 09:21

Että ei tarvitsisi rakentaa lisää ydinvoimaloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:00

Kaikkea sähköä pitäisi säästää.