miksi minun vastaukseni kohdalla napsun äänestä vastausta ei lue näin? kaikilla muilla lukee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 16:03

Siksi, ettet pysty äänestämään omaa vastaustasi.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus sulla. HYVIN TEHTY YSTÄVÄ KIITOS SIITÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 15:54

sie et saa äänestää omaa vastausta. jos nii tekis ni pisteiden keräilijäthän vasta siitä innostuis ja keräis sillä tavalla pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 16:32

sinun on annettava äänesi siellä oleville muille tai yhdelle vain , mikä on sinusta paras ja siinä vastauksen alla lukee äänestä nyt....olet jo voinut äänestää, niin silloin ei anna sinun ääneestää uutta kertaa, samaa vastausta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 16:51

Kukaan ei voi äänestää omaa vastaustaan - eihän siinä olisi mitään järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:10

nämä eivät ole vaalit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 08:55

Ettei kukaan äänestä omaa vastaustaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 11:10

niimpä minun tyhmyyteni. empä taas sitä ajatellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 17:50

Et voi äänestää omaa vastausta parhaaksi.