Onko valittava omaan kysymykseen paras vastaus kun sen aika on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 18:36

Mukavia palautuu mielipuoleen, kun valitessa saa / pitää lukea uudelleen mainiot vastailut.
Pääsääntöisesti valitsen, enkä aina sitä ensimmäistä. Joskus on arpomista napsututtujen erilaisten persoonallisten painotusten valinnoissa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 13:10

ei ole pakko, se kyssäri menee sitten äänestykseen..

Lisätty: 26.03.2009 - 13:36

niin minäkin olen valinnut itse, mutta joskus voi olla , että ei ole ollut paikalla silloin, niin sitten menee äänestykseen..ihan vapaaehtoista se on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 13:25

kyllä minä olen pyrkinyt valitsemaan parhaimman vastauksen. vaikka välillä on vaikeaa kun on niin paljon hyviä vastauksia. kyllä vastaan jos sopivan löydän. tähän mennessä olen kyllä valinnut aina sen mikä olis mielestäni paras. mutta tiedän että ei ole pakko valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 13:33

ei tietenkään pakko :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 14:08

Ei ole pakko. Voit jättää sen äänestettäväksi. Olen muuten huomannut, että usein äänestetään parhaaksi vastaukseksi se ensimmäinen vastaus. Eiköhän jakseta lukea niitä vastauksia, kun näin menetellään. Onhan se tietenkin nopeaa ja helppoa, mutta onko se aina paras, sopii miettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:09

suotavaa,mutta ei pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:15

Kaikkihan on vapaaehtoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:38

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 15:25

ei ole, mut miksi et valitsisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:23

ilmoius tulee ajallaan,valitse , jos haluat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:05

Jos ei halua niin ei sitten. Mutta sitten se sulkeutuu.