pidättekö hiusten leikkausta ja värjäystä kalliina parturissa käydessänne omalla asuin seudulla?paljonko teillä maksaa?

Meillä maksaa 25 euroa hiusten leikkaus. itse en värjää parturissa vaan itse kotona kaupan väreillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 12:28

Leikkaus ja värjäys olisi maksanut 55€, mutta tällä kertaa vaan leikkautin. Se oli 15€. Viimeksi kun värjäytin ilman leikkausta, maksoi 26.50€. Oli eri kampaaja. Edullista mielestäni.

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA SINULLE KAVERI.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 11:26

Todella kallista hubaa! Itse leikkaan ja värjään. Kampaajalla maksaisi noin 80-120€ väri + leikkaus pitkiin hiuksiin. Kaupan väri n.10euroa ja ammattiväritkin huuto.netissä n.5€ + postimaksu. Ammattilaisten värinpoistoaine (vaalennusaine)+hapete www.hairstore.fi- sivuilla hinta n.20€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:28

minä maksoin veljen tyttärelle joka kävi meillä just, niin 30e ja sisälsi minun ja mieheni pään leikaukset ja raidat, värit..mutta kyllä varmaan jos kampaajalla oltais käyty niin oiskohan 100e.riittänyt.(.hän on myös kampaaja..)

Lähteet:
oma pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:30

kaksi kertaa jotka minä muistan olen käynyt parturissa. viime vuonna kävin leikkauttamassa ja kahta väriä laitattamassa niin oiskohan ollut noin 60€. yleensä kotona värjäilen kaupan väreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:37

Kampaajalla n 2krt/v leikkaus, välileikot teen itse, värjään myös. En todellakaan haaskaa vähiä senttejäni moiseen lystiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:53

Turussa leikkaus+värjäys on noin 58 euroa,joka on kohtuullinen hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 12:00

Viimeks kun kävin kampaajalla ottamassa raidat ja leikkuutin niin se maksoi 70€, käyn niin harvoin kyllä kampaajalla, että jaksan tuon kyllä maksaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 12:22

Liika on liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 12:51

leikkaus varmaan 20e ja värjäys 25? kallista on ... ite värjään ja leikkaan kotona kaupan värillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 12:58

Vaihdoin kampaajaa pari kuukautta sitetn, hinta hieman halpeni ja lopputulos myös. Nykyisellä on selkeä hinnoittelu. Hiukseni vain leikataan, ovat luonnonkiharat ja niisät moni veloittaa enemmän kuin "piikkilankahiuksista". Lopputulos on se jolle annan eniten merkitystä. Toki Helsingin keskustassa vuokrat ovat toista luokkaa kuin maaseudulla tai laitakaupungilla.
Neljän viikon välein käyn hiukseni leikkauttamassa ja hinat vähän vaihtelee riippuen siitä tuleeko myös pesu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 13:22

Asun Tampereella ja täällä on monenlaisia hintoja. Suurimmaksi osaksi aika kallista. Nyt olen löytänyt huippu hyvän kampaajan. Ei mikään tuttu. Leikkaus ja kaksi väriä ja huippu muodikas leikkaus 57e. En pidä kalliina. Välillä värjään itse. Toisinaan haluan uutta ilmettä.
Tipsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:21

No minulla ei ole oikein suureta murhetta tuosta leikkauspuolesta, koska teen sen itse ja kampauskin tulee silloin mieleinen, välillä voi vaikka vahata pinnan oikein kiiltäväksi niin voisi peilinäkin käyttää flinttaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:35

kävin just maanataina, maksoi 32 €, oli halpa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 14:42

Leikkaus ja raidat maksoi viime kuussa 130€ ja sain silloin alennusta hinnast... Onhan se kallista mut on se niin ihanan käydä kampaajalla niin en kyl luovu. Jokainen panostaa eri asioihin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 15:23

joo siksi en enää käy siellä.. maksoin yli 70e.. mulla kyllä oli useempaa väriä päässä mutta silti.. nyt maksan kaupanväristä 13e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 15:54

leikkaus 18 e ja väri n.38e, minulla lyhyet hiukset.
onhan se kallista, mutta elämä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 17:58

Pikkupaikkakunnalla hiustenleikkaus 20-26 e / kerta. MInusta ei kovinkaan kallista. Kaupungissa maksaa enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:42

Tuo kauniimman sukupuolen edustaja kävi tänään pitkän tukan leikkauksessa. 40€ Lappeenranta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 23:44

oulussa pitkät hiukset värillä ja leikkauksella alk 120e... en käy kampaajalla värjäämässä, mutta saksia/leikata annan n.40e riippuu missä käy, monet paikat on todella kalliita..