Minkälainen käyttövesi on paikkakunnallasi,joudutko ostamaan ruokavetesi kaupasta?

Avainsanat: raanavesi pullovesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 08:19

Kaivosta meilläkin pumppu nostaa veden ja hyvää kait on ollut, kun elossa vielä ollaan. Tuolla matkaillessa on huomannut kyllä vesien eron. Joissakin kaupungeissa on tosi hyvänmakuinen vesi, liekö vieläkin. Joensuussa oli ainaskin ennen todella raikasta ja hyvää vettä.

Kysyjän kommentti

Meillä on myös erinomainen juomavei,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2009 - 08:12

Aina on tullut hanasta juotavaa vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:12

Täällä meillä käyttövesi on hyvää. Kauppaan ei veden ostoon tarvitse lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:13

Kaivosta pumppu nostaa,sen minkä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:20

Ihan hyvä raanavesi oulussa on.. mutta ei niin hyvä kuin ylempänä pohjoisessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:21

Meillä on ihan juotavaa vettä hanasta mutta silti meillä on hanan päässä sellainen suodatin kahvivetemme suodatamme sen läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:26

Täällä on hyvää ja puhdasta vettä, eikä tarvi kaupasta kantaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:45

kyllä minun on juomavesi ostettava 2 cent litra

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:47

Nyt kun olemme taas saaneet päijänteen vettä, se on hvyää. Espoossa asuvat sanoavt että Helsingissä on parempi vesi kuin heillä siellä. Hanasta tulee kaikki käyttävesi meillä, samoin maalla pienen matkan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 09:19

porakaivosta tulee, mutta kyllä juoksutan, jotta tulee putkityhjäksi ja saan ihan puhdasta vettä, mutta matkailuautoon sitä ei kannatais säiliöön laittaa, kun poravedessä ei ole klooria niinkuin on vesilaitoksen vedessä, niin pilaantuu aikas äkkiä...joten käytän siellä vettä kaikkeen muuhun, mutta juomaveden ostan kaupasta, jos ollaan pidemmällä matkalla...voi kaivovedenkin laittaa autonsäiliöön, kunhan vain vaihtaa sitä vettä useammin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 09:19

On tuota vettä tähän päivään asti pystynyt juomaan ihan hyvin. Jos saa sen tarpeeksi kylmänä hanasta, ei huomaa mitään makua. Mutta kesäisin kun se ei ole kylmää, huomaa kyllä sivumaun, joka ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisi juomakelvotonta. Kesällä täytyy pitää vettä jääkaapissa, niin saa ilman sivumakua sen juoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 09:51

Omasta kaivosta vesijohtoa pitkin. On todella hyvää vettä, tunturipuron raikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 09:57

juon ihan hanasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:37

Juomavesi kraanasta tosi hyvää jsuussa, ei o ollut ainakaan 20v ongelmia, sitä etäänpää en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:51

Oikein hyvälaatuinen vesi on meillä. Asun Etelä-Karjalassa ja täällä on hyvät pohjavesivarat. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 10:56

Täällä jämsänkoskella on ihan hyvä juoma vesi. raanasta suoraan mukiin tai lasiin. ja voi juoda mitään pelkäämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:35

Valitettavasti on ostettava kaikki käyttövesi ja 8l maksaa 1,2€ pönttö, onneksi tulee ovelle kannnettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:50

Turussa voi juoda hanavettä.Laatu on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 18:42

Erinomaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:07

Ihanaa raikasta vettä hanasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 19:56

Hanaa,ei löydy.kaivovettä käytellään. Juomavedeksi naapurista lähdevettä.
Kirkonkylällä on yleinen vesi,sekin tosi hyvä.