Onko Emily poistunut Emmerdale-sarjasta???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.03.2009 - 18:32

Emily lähti sen Dinglen Debbien vauvan kanssa tavallaan karkuun, kun Debbie ei halunnut pitää sitä lastaan. Kukaan ei tiedä minne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 18:21

Minusta näytti, että Emily oli raskaana, joten on jäänyt sarjasta varmaankin äitiyslomalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 18:52

Kyllä hän poistui sarjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 19:09

Ei ole poistunut, vaan on äitiyslomalla ja palaa sitten takaisin!!!

Lähteet:
emmerdalen kotisivut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 07:20

niin minäkin ajattelin , että tulis vielä takaisin..

Lähteet:
oma ajatus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 15:15

en tiedä nyt sanoa muuta et voi olla poistunut sarjasta. välillä seurasin sitä sarjaa sit jäi väliin katsomattomia osia. sit putosin ikääkuin kärryiltä en osannut seurata sitä. enää en oleseurannut sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 16:05

sarjasta hävisi vauvan kanssa karkuteille, mutta ei tarkempaa tietoa siitä palakoo
sarjaan vielä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 21:11

Tulee takaisin vielä ja Sarah vauvakin pääsee takas kotiin..tosin Andyn luo tällä kertaa..