Menen lauantaina kampaajalle mutta mitä ihmettä voisin tehdä hiuksilleni????

Minulla on aika pitkät hiukset js värjäsin ne punaisiksi (oikeasti olen blondi) mutta väri haalistui ja hiukseni on nyt vaal.ruskeat. On kulunut vuosi edellisestä värjäyksestä ja ajattelin laitatuttaa sellaiset hiukset kuin Ashley Tisdalella oli joskus eli päältä hunajan sävy ja alta tummempi. Oliskiko se hyvä??? +otsatukka ja kerroksittainleikkaus hintaa tulee vain 95-105€...

Avainsanat: hiukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 20:49

Jos on hyvä/osaava kampaaja, niin anna kampaajalle kerrankin vapaat kädet luoda susta sellanen , kuin hänen visionsa sanoo, niin voips olla, et löydät ihan uuden lookin, johon ole enemmän kuin tyytyväinen (ja muut kanssa:))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 17:52

ehkä su kannattais kokeilla jotain ihan uutta vaikka otsatukka ja polkkatukka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 18:20

Ashley tisdalen hiukset ovat upeat suosittelen. On todella "muodikasta" jos on päältä hunajan sävy ja alta tummempi... ajattele kun ne on letillä. Ja toki otsatukkakin sopii mutten sanoisi mitään viellä Polkkatukasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 22:25

paramoren laulajan tukka :) jos laittaa shokkivärillä niin sävy on kirkkaampi eikä haalistu samalla tavalla kuin monet muut punaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 22:32

kyllä osaava kampaaja varmasti osaa kertoa just sulle sopivan lookin. näin näkemättä on todella hankala sanoa, että voiko millaisen tyylin tehdä ja voiko sen edes toteuttaa, koska pitää ottaa monia asioita huomioon loihtiessa uutta ilmettä :persoona:, minkälainen olet ihmisenä, voiko kuinka räväkkää tehdä. kasvojen muoto: onko perempi, että hiukset olis pois kasvoilta, tuoden näin kasvojen piirteet esiin, vaiko kasvoille päin, peittääkseen esim pyöreitä kasvoja tai liian korkeaa otsaa ym, hiuksen tämän hetkinen kunto. itse ainakin sanon aina asiakkaalle, jota en tunne ja joka soittaa aikaa sekä haluais uutta tyyliä, että "katsottais yhdessä sitä tyyliä peilin edessä ja selattaisiin malli kirjoja" yleensä malli muodostuu loppujen lopuksi useammasta eri tyylistä ja väristäkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 08:44

Leikkauta ne kokonaan pois eivät vähään aikaan ole kiusana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 11:09

kyllä kannattaa leikkauttaa ne hiukset kerroksittain niistä tulee tosi hienot. Mun tytölläni on sellaiset ja tosi nätit onkin.EHDOTAN SULLE KYLLÄ KANNATTAA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 15:57

punainen on mukava väri, mutta se haalistuu kaikkein nopeimmin.
jos kampaajasi on ammattitaitoinen hän varmasti osaa suositella juuri sinulle sopivaa mallia
ja väriä.
ei välttämättä tule samanlaiset kuin Ashleyllä, riippuu niin omasta hius laadustasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:08

Tee kiharat.