Napsulaiset, olemme lentäneet mielikuvitusmatkalla...aaltojen loiskinta herättää, kuulet lintujen moniäänisen konsertin ja

ympärilläsi puhutaan englannin lisäksi fulaa, wolofia ja mandinkaa. Missä maassa olemme?

Avainsanat: eksoottinen kukkia murteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 19:46

Jos me ollaan Gambiassa niin hieno juttu. Minä lähdenkin heti tervehtimään suomalaista Jaakkolan perhettä, joka uurastaa täällä lukutaitoprojektin parissa.

Nyt jäävät linnut ja palmut toiseen kertaan. Käyn ensin kylässä ja sitten uimarannalle vasta. Tuliaisina vien Jaakkoloille ruisleipää ja metwurstia.

Kysyjän kommentti

Onnea vaan ja kiitos kaikille vastanneille. Gambiassa ollaan ja ihmetellään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 14:39

olisimme varmaan venetsiassa makaamassa kanootissa ja seilailemassa joessa. linnut kiertävät ympärillä ja ihmettelevät meitä mitä siinä kanootissa makailemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 14:54

voisin sanoa, että kun näitä aaltojen loiskintaa ei ois, niin oisin omassa pihassa, kuuntelisin suihkulähteen solinaa ja lintujen laulelua, sekä yrttien, mansikoiden , kukkien ja metsän tuoksua...maaten terassilla ja nauttien hiljaisuudesta, perhosten lennosta, katsellen taivasta , jossa kumpupilvet lentelee ja linnut laulelee...nyt ei pysty enemmää...kun ON NIIN IKÄVÄ KEVÄTTÄ.....snif tule jo kesä....sitä kaivataan...

Lisätty: 25.03.2009 - 15:13

niin meil ei puhattako tätä saaristokielt, mut sori lipes vähän tämä kysymys, ku taas pääsin alkkuu...joten en sin ulkomaahan taas ehtinny mukka laisinkas...heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 14:58

Silloin olen varmaan niin kaukana , että en äkkipäiten kotio osaa, ja en ainakaan torilta bussi 28 kotiani löydä. mutta lentolipun olen silloin yleensä ostanut ja mieheni on tämän matkan tarjonnut minulle, voisi olla st. markuksen tori haisee pahalle ja satoja tuhansia turisteja on minua ennen sitä haistelleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 15:34

senegalissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 18:06

Gambiassa tai Senegalissa ollaan. Ovat kieliä tai murteita joita en varmasti ymmärrä. Enpä taida lähteä sinne oikeassa elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:11

Hmm... Näitä vaikeita kysymyksiä eihän näihin osaa vastata.