Miehille uutuustuote Lyko D plus. Mistä on kysymys?

Avainsanat: suojaa taudit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 14:27

ssl.terveysasema.com/index.p...ts_id=1637

Oheisen linkin mukaan sopii kyllä kaikille ihmisille. Ei vain miehille. Mutta on todettu, että miehille siitä on hyötyä, estää eturauhasen liikakasvua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 14:34

eturahasten hoitoon, mutta myöskin voisin naisena ...( lue ryhävalaana) ..sitä käyttääkin...että ei nyt niin yksin miehille..tarkoittu kait....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 16:31

Mieheni on 55 vuotias ja lääkäri tutkii eturauhaset 2 vuoden välein , minä koittelen myös silloin tällöin , hyviltä käsikopelolta tuntuu yli 30 vuotta joskus sentään olen ne nähnyt ja terveeltä vaikuttavat. Erilaiset ns. lääkkeet tekevät kaiken voimakkaaksi ja nuorentuu ja tukka kasvaa myös ja naiset juoksee perässä jos käyttää määrättyä partavettä.Mitä ne miehet jaksaa sen kaiken mainonnan jälkeen enää kotona tehdä, kun pitää nuori ja freesi olla.