oletteko katsoneet Sillä siisti ohjelmaa? mitä mieltä olette siittä sotkusta, joka niissä on, ovatko aitoja vai lavastettuja

itse olen sitä mieltä, ja olen kuullutkin , että ne ovat lavastettuja , siis sotkettuja koteja, en vois uskoa , että ketään vois sellaisissa sikoläteissä asua....

Avainsanat: ohjelma mielipide sotku siivous aito lavaste silä siisti katsoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 10:22

Joskus olen kauhistuneena pätkän katsonut. Kyllä tuollaisia sottapyttjyä löytyy varmaan ihan aidosti. Ihmettelen kuinka on kanttia näyttää sotkunsa kaikelle kansalle, eivät osaa edes hävetä. En usko että TV-ohejlman kautta mitään parannusta tulee noiden järjestyksenpitoon.

Lisätty: 25.03.2009 - 10:24

Ystävätär toimi aikoinaan isännöitsijä taloyhtiössä jossa talonmies pyysi vesivahingon takia häntä kanssaan tarkistamaan yhtä asuntoa. Sieltä oli tullut vastaan hirvittävä kaaos, keittiö täynnä pesemättömia astioita, inhottava haju huoneistossa ja tietysti keittöin putkisto täynnä jotain moskaa. Asukkaat molemmat lääkäreitä!

Kysyjän kommentti

tässä on just esimerkki, että ei ne tittelitkään paljoa auta, jos on sottapyttyi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.03.2009 - 09:24

Muutaman jakson olen katsonut,sotkut varmaan lavaste puuhia ,muuten ei mene kyllä jakeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 09:37

Täytyy olla lavastettuja. Ei sellaisessa kukaan voisi asua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:39

Olen katsonut vain mainospätkiä ja mielestäni ne ovat lavastuksia.Se tulee väkisinkin mieleen,kun katson asuntojen omistajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:43

Ei kukaan voi sellaisessa asunnossa asua, ja on ne ihmisetkin aika hassuja kun koko kansalle näyttävät että miten laiskoja ovat. Voi se olla lavastettuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:21

Kyllähän jotkuu asuu melkosen sekamelskan keskellä. Niistä on tullut jopa dokumentteja, mutta kyllä tuollaisen tarkoitushakuisen ohjelman sotkut tuntuisi olevan lavastettuja. Helpompaa kuin löytää joku erakko jonka huushollissa on on kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

Lähteet:
Senverran olen katsonut että väittäisin lavastetuksi. Tuoreeltaan on helpompi puhdistaakin paikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:34

Opiskelu aikoinani jouduin siivoamaan erilaisia koteja,voitte uskoa,että ihmiset voivat asua tosi siivottomissa asunnoissa,ja etenkin ne ketkä olivat korkeasti koulutettuja,joten tietämääni perustuen,en usko lavastuksiin,vaan ihmiset ovat oikeasti siivottomia.

Lisätty: 25.03.2009 - 10:35

Samallainen kokemus,kun ahmatin ystävällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 11:03

On tullut nähtyä jos jonkinlaista kämppää nuorisolla varsinkin. Ja kyllä näköjään voi ihmiset asua vaikka millaisessa sotkussa. Kerran kävin yhdessä kylässä missä oli sellofaanipakkauksia, mehu- ja oluttölkkejä, pizzalaatikoita, likaisia alushousuja, tupakkiaskeja ja ties mitä pitkin lattioita. Kyseinen henkilö ei edes huomannut niitä vaan ilmeisesti se oli hänestä normaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 11:46

Kyllä tällaisia kämppiä löytyy . Omakohtaisesti olen joutunut menemää tällaiseen siivoamaan. Ovesta ei meinannu mahtua sisälle,se oli ihan järkyttävää. Lattialla ei ollut paljasta paikkaa. Joka paikka oli täynnä,Esim. käytettyjä teepuseja sadottain,tupakantumppia joka paikassa verisiä terveys-siteitä.
Mutta voihan telkkarin jutut voiolla lavastettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 13:46

En ole katsonut, kaikki aika menee siivotessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:56

Tuntuis kyllä, että koko homma on teatteria!!
kuinka kukaan voi asua ja elää moisen paskan keskellä ??!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.04.2009 - 10:06

Luin jostain että ohjelmaan päässeiden on luvattava olla siivoamatta ja pesemättä pyykkiä kahteen viikkoon, jotta saadaan mahdollisimman sotkuista jälkeä aikaan. Mielestäni on todella hölmöä mennä näyttämään sotkuinen ja tekolikainen koti kaikelle kansalle, vai saakohan siitä millaisen korvauksen?