mitkä ovat suomen 7 ihmettä ?

kategoriasta ei hajuakaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 17:25

-Kevon kanjoni
-Keimiöniemen kalapirtit Jerisjärven rannalla
-Finlandia talon marmoripinnoiteihmeellisyys
-suomalaiset kapellimestarit maailmalla
-suomalaiset laulajat maailmalla (soile isokoski, karita mattila, jaakko ryhänen, matti salminen ym.)
-mämmi
-kyläkauppias vesa keskinen aku ankkoineen (ei poika lue kuulemma muuta)

Kysyjän kommentti

kiitti hauskoista ihmeistä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 16:27

katainen lindeeni,hölmsrom,vapaavuori,hakämies,riisikko ja virkku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 16:51

194.251.35.222/Kiinteasivu.a...kymaID=240 tässä linkissä on suomen seitsemän ihmettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 16:59

yle.fi/elavaarkisto/?s=s&...&t=313

Tässä kuvien kera ihmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 18:51

Ei tääl oo yhtäkään! Mikään ei näy kuuhun, paitsi ehkä suurimmat järvet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:01

työttömyys, lomautukset, leipäjonot,terveyskeskukset,mielenterveyspotilaista huolehtiminen, yhteiskunnan suhtautuminen lapsiin ja lapsiperheisiin, ja vanhanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:11

Suurin ihme olisi kyllä se, jos suomalaiset nousisivat ajamaan yhteistä asiaa sen sijaan, että jokainen ryhmittymä vain haalii itselleen etuja. Olisi vähän oppimista nuista ranskalaisista joskus. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:47

Suomen ykkösihme on selviytyminen itsenäisenä taannoisissa "kahakoissa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:38

Kyllä Suomestakin ihmeitä löytyy,jos vain jaksaa olla kiinnostunut.Mutta eilenkin myytiin eräs ihme pois,joulupukin maa.Surullista.