Onko sinulla paljon hyviä ystäviä?????

Kyläilettekö vai soitteletteko,onko teillä yhteisiä harrastuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 08:56

on ja käydään syömässä, kyläilemässä ja yökyllässäkin..soitellaan paljon..1 sydän ystävä ja 5 melkeinsydän ystävää, ja loput todella rakkaita ystäviä, mutta mieheni kyllä on ihan kaiken yläpuolla..ja lapset ja lapsenlapset..mutta jos näitä ei nyt lasketa...niin sitten noin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 09:00

Harrastusten puolelta löytyy erittäin hyviä ystäviä.
Ei niitä kymmeniä ole, mutta kymmenelläkin hyvällä pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:02

Ei mulla paljoo ole mut muutama hyvä ystävä joiden kanssa jaetaan elämän ilot ja surut : ) ei se määrä vaan se laatu : ) ihanaa kun ne ihmiset ovat olemassa : )
Paras ystäväni on mun oma rakas aviopuoliso <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:03

Muutama hyvä ystävä,kavereita enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:08

on :) ihania ystäviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:12

Hyvistä ei voi puhua,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:13

sanotaan näin että hyviä ystäviä on muutamia, mutta kavereita on sitäkin enemmän. yhteyttä pidetään silloin kun ehditään ja viestejä laitellaan muutamia kertoja viikossa. tapana on 2-3 kertaa vuoteen kokoontua isommalla porukalla hyvän ruuan ja yhteisen ajan merkeissä. kaikkilla kun tuntuu nykyään olevan niin kiirettä, ettei ehdi useammin valitettavasti treffaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:19

Ei ole paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:22

Ystäviä on paljon mutta hyviä ystäviä vain muutama.Soittelemme enimmäkseen ja joskus kyläilemme , ja käydään shoppailemassa toisella paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:23

on todella hyviä sydänsytäviä ja rakkaita ainakin kolme sitten , sitten lähesisä ystäviä aika paljon. Soitellaan ,viestitellään, matkustetaan yhdessä,lenkkeillään ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:58

Oikein hyviä ystäviä vain muutama, kavereita enemmän =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:11

tulkinta kysymys,rajaa vaikea vetää,,,sanotaan paljon ystäviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:14

Minulla on kolme ystävää, joiden edessä olen täysin avoin ja tiedän olevani heille rakas. Kahden aikuistuvan lapsenlapseni kanssa meillä on tosi läheiset välit.

Sitten on joitakin hyviä ystäviä, joidenka kanssa on samoja harrastuksia.

Minä en enää halua ylläpitää suurta ystäväpiiriä. Ne, jotka ovat reviirilleni päässeet ovat sitten siellä ja pysyvät.

Ylläpidämme ystävyyssuhteitamme lounastamalla joskus yhdessä, käymällä ostoksilla, näyttelyissä, soittelemalla ja mesettämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:25

Ystäviä vain kaksi, heidän kanssaa sit ei salaisuuksia olekaan, siis ei mistään!. Kavereita sitten on kyllä monia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:14

Ystäviä on kertynyt vuosien varrella mutta sydänystäviä eivät kaikki ole. Ystäviksi luen kuitenkin ne joiden kanssa on säännöllistä yhteyttä joko harvemmin tai useammin. Ystäviä on harrastuspiireissä, jopa poliittisissa...
Yökylässä eivät ystävät käy, jokaisella on omat kotinsa ja se ei kaupunkiyhteisössä ole tapana.
Ulkomaalaiste ystävät tulevat aika usienkin muutamaksi päiväksi eli esim. viikonlopuksi. Silloin kyllä ollaan vapaa-ajanasunnolla yli viikonlopun. Muutamat kyllä yöpyvät hotellissa.
Luottoystäviäkin on muutama.
Ystävien kanssa mennään esim. elokuviin, teatteriin, taidenäyttelyyn ym. tapahtumiin. Ystävien kanssa harrastukset ovat aika samanlaisia, siitähän se ystävyys usein syntyykin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2009 - 11:16

Vain muutama, mutta ovatkin sitten olleet kuvioissa vuosikymmeniä. Soitellaan, viestitellään ja tapaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:30

Kyllä niitä ei ole montaa oikein hyvää ystävää, mutta kavereissa riittää.
Täällä napsussakin on muutamia oikein hyviä ystäviä, joten tämä on varsin hyvä yhteisö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:43

Minulla on yksi hyvä ystävä, jonka kanssa juttelemme joka päivä. Ja näemmekin joskus. Ja tietty te Napsulaiset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:45

ON MINULLA OMAT LAPSENI JOITA ON 4 JA SIT SUKULAISET NIITÄ ON PALJON EN JAKSA RUVETA LUETTELEMAAN NIITÄ TÄSSÄ. SIT TIETENKIN NAPSULAISET NIITÄ ON PALJON. SEKÄ FACBOOKKI LAISET.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:12

Kerran olin yhden saada haaviin, vaan sekin pääsi karkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 16:15

Mulla on hyviä ystäviä ne aina auttaa ja tukee mua jos mua surettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 16:39

ei ole. minä taidan olla mökkihöperö..ja olisin todella huono kyläilemään..harrastukset ois kyl kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:08

Itellä on ollu 1 sydänystävä jo 11 vuotta ja sitten on 3 ystävää,yhden kanssa kova riita päällä,eikä sovinnosta ole hänen osalta tietoakaan :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:21

On muutamia tosi hyviä ja tärkeitä ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:55

ei oikein. Isosisko on paras ystäväni, sekä poikaystäväni tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:29

Eipä noit ystäviä oikee oo.Muutama kyl.Kirjekavereita on enemmäki ympäri Suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:23

Hyviä ystäviä vain vähän. Siis sellaisia, joiden olemassaolo on varma eikä niitä tarvitse koko ajan passata vaan ne pysyy läpi elämän.

Olen huomannut, että ihmisistä ei koskaan voi tietää. Joku voi vaikuttaa tosi kivalta mutta vähän ajan kuluttua huomaakin, että se on kaikkea muuta; tiuskii ja äyskii ja osoittaa mieltään.