Kauanko jaksaisit pysyä erossa kumppanistasi, jos olisi pakko?

Mikä voisi olla tälläinen tilanne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 04:30

On pakko ja jaksan olla erossa ainakin kolmekuukautta voi olla että menee neljäskin vielä, katsotaan sanoi tohtori!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2009 - 05:31

aina kumppani mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 06:43

Minä olen 4 päivää viikottain erossa kumppanistani, se on maksimi mulla, ei ole ketään joka kinaisi minun kanssani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:13

Hyvinkin pitkiä aikoja.Ihmisen pitää pystyä olemaan olman kumppaniaan.Se tekee ihan hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:20

mulla oli oulussa poikaystävä ja nähtiin kuukauden välein.. sit löysin pojan ranskasta ja ja vuos kesti ku nähtiin uusiksi. nyt mulla saattais olla yks mies kanadasta.. niin kauan ku on pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:13

Ainankin työpäivän on pakko kestää,eikä se muutenkaan ole enää niin kiihkeää,pieni ero on vain hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:25

oli pakko olla erossa pari viikkoa sairaalassa,silti puoliso kävi joka päivä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:27

jouduin olemaan erossa hänestä muutaman kuukauden, jo vuosia sitten , kun olin sairaalassa, mutta toki hän oli kanssain siellä jok ikinen päivä muutaman tunnin, mutta kyllä oli kova ikävä, varsinkin öisin..ja nyt en malttaissi edes olla erossa työpäiviä..kun jo puolilta päivin ikävöin.....nuorempana, kun itsekkin olin töissä ja lapset asuivat kotona, niin vaikka hän olikin useita kk.sia pois, kun oli ulkomailla töissä, niin ei se silloin ollut niin tuskallisen ikävää, kun oli lapset ja kodin työt, mutta nyt kun itse kotonna kokoajan niin ikävä on...ja seurana ovat vain otto ja onni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:36

me ollaan kuin paita ja peppu ukon kanssa. en varmaan voisi olla kuin viikon erossa, ja senkin hyvällä syyllä. Vielä ei olla oltu pitkiä aikoja erossa, mutta varmaan joskus sekin aika tulee vastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 08:58

Kyllä olen ollut, mieheni oli pitemmän jakson Brysselissä, työskentelivät myös viikonloppuisin usein, kävi kotona kahden kuukauden jaksossa muistaakseni 2 kertaa, itse kävin siellä kerran.
Erossaoloon sopeutmiseen liittyy mielestäni ihmisen itsenäisyys (jonka vastakohta on läheisriippuvuus).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:08

Viikko on kyllä sellainen aika jonka kestäis, mut sit kyllä tekis tiukkaa .... Me ollaan kuin paita ja per...aina yhdessä : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2009 - 09:10

Jos osaa asennoitua siihen, että toinen on kertakaikkiaan välillä pois, olkoon syy mikä tahansa, niin kyllä sitä jaksaa. Ja luottamushan se on se tekijä, mikä tässäkin tapauksessa on erittäin suuri apulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:17

kyllä varmasti muutama viikko menis, mutta sit olis jo kiva saada kaveri viekkuun. viikko ollaan oltu nyt parhaimmillaan erossa ja se jouhtui siitä, kun mies oli opiskelemassa toisella paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:18

Viikon lomilla olleen oltu erikseen, sen kestää hyvin, ja on entistä ehompaa sen jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:24

En testaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:00

Kyllähän rakastettu on aina mielessä vaikkei olisi siinä ihan näkyvilläkään. Hyvä on välillä olla erossakin ja palata tuulettuneena toisen luo.

On tuo testattu puolisoni ollessa Yk-joukoissa, sairaalassa, kilpailumatkoilla ties missä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:46

Olen pitkiä aikoja erossa läheisimmästä ihmisestäni ja ensimmäinen viikko on se vaikein kun tietää eron olevan pitkä. Sitten alkaa tasaantua ja kuukauden jälkeen on jo helpompaa. Vapaaehtoisesti en olisi päivääkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:47

tähän mennessä pisin aika on 3vkoa, eihän se mukavaa ole, mutta hyvää se vain tekee.
Nyt tytär ja äiti asuu toisella paikkakunnalla, saattaa mennä useampi kuukausikin ettei tavata, mutta
onneksi on puhelin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 12:53

JOS VAIKKA SAIRASTUU JA JOUTUU SAIRAALAAN .NIIN VOI OLLA ET VIIKKO OLIS SE AIKA JNKA VOIS OLLA EROSSA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:16

Riippuu kumppanista ;) - kyllä pahimmillaan / parhaimmillaan muuan vuosi voisi sujua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 16:46

me ei olla vielä oltu kokonaista vuorokautta erossa toisistamme. tokkopa osaisinkaan. no jos sanoisin että ehkä viikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 17:10

Yksi päiväkin erossa tuntuu kauhean pitkältä ajalta,joten en kyllä kuukauttakaan pystyisi olemaan erossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 19:03

Ehkä kuukauden, pitää kyllä varmaan olla jopa 3 kun lähden vaihtoon joku päivä.. Kahden viikon eroja on ollut montakin poikaystävän ollessa armeijassa, sekin oli kyllä ihan hirveää kun sitä ennen oltiin oltu erossa vain muutamia päiviä, mutta siihen tottuu ja välillä on ihan kivaakin ku saa koko kämpän itselleen ja voi mennä ja tulla miten huvittaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 22:57

en kyllä kauan... :S ahistaa jo nyt kun ei oo päivään mitään kuulunut :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 18:02

Koira kumpanistani 5päivää