Minkälainen sisustustyyli kotonasi vallitsee tällä hetkellä?

Oletko innokas sisustaja vai ymmärrätkö sisustuksesta juuri mitään?

Lisätty: 23.03.2009 - 20:28

meillä kanssa on pienoinen kaaos kaikkea.. mut tykkäisin tosi paljon talonpoikais-, rustiikki, romuromantiikkatyyleistä.
sininen kausi oli minullakin..mutta se ei ulottunut huonekaluihin asti. ainoastaan kirjahyllyn lasikoristeet ja järkyn paljon kirppiksiltä haalittuja sinisiä lasipulloja ja astiat, peitteet, verhot yms. mutta nyt on ne kaikki koristeet ja pullot ja putelit laatikoissa varastossa.

Avainsanat: sisustustyyli tyylisi sisustus sekamelska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 19:08

Tätä kysymystä olen odottanut! Ulkopuolinen arvioisi että kotini sisustustyyli on maanisdepressiivinen maustettuna skitsofreenisillä erikoistehosteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 19:10

No asun vielä kotona,eikä tärtä asuntoa ole kovin sistustettu,mutta sitten kun muutan omaan kämppään haluaisin sisustuksen muistuttavan modernia ja paljon vihreää ja valkoista väriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2009 - 19:13

Aika tuiki tavallinen pienine yksityiskohtineen ja kaikenlaisine erikoisuuksineen. Eli minulle erikoiset ovat omia tekeleitäni. Mutta tuon hector10:n kodin minä haluaisin nähdä. Kuullostaa mielenkiintoiselta sekamelskalta. ( ei millään pahalla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 19:14

Ei voi sisustuksesta puhua minun kämpässäni. Kaikkea sekalaista roinaa. Ei mitään tyylisuuntaa, väritkin mitä sattuu, mutta kun itse viihdyn, niin väliäkös sillä miltä näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 19:37

En välttämättä ymmärrä sisustuksesta (muuta kuin omasta mielestäni, innokas tosin olen sen suhteen), nyt menossa sininen kausi (edellinen oli vihree), kuuden istuttava kulmasohva (sininen) matot sininen/ olki), pöydät olohuone/ruokailutila (ovat siis avosellanen) kirsikkaa, puolipaneeli ruokailuosasassa, puunvärinen (poissa muodista jo, poisko, vaiko maalaten, kas siinä taas yks pulma) sini/valkeat verhot, kulmasohavn nurkissa pystyt lattiavalaisimet, joiden varjostimet yllätys... siniset, kaikki alakerran siniset jkv eri sinisen sävyjä, alakerran makkarikin sininen. Yläkerta onkin sitten tikin tokin, joo-joo
-huone ja mieheni 'yksityis tv-katselu/nukahtamis -huone', hmmm. kunhan kevät etenee, niin huutia tulee yläkertaankin, ja kaikki vanhat 'roinat/tarpeettomat' lähtee sielt, näin oon aatellu, visio sisustuksest kyllä on, mutta kun se vaatii niit euroi, et sais kerralla se mitä hakee, mut jos ostaa yhen sillon toisen tällöin, niin huomannu, ettei siit tuu mittee..(:

Lähteet:
katsaus huusholliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:02

Sanoisin että lähinnä kaaos. Kaikki paikallaan mikä missäkin. Viihtyisäksikin voisi luonnehtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:28

ei minkäänlainen.. ihan normaalisti kaikki.. ei mitään erikoisia juttuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:29

seinät vaaleat..ikkunat, vitriinit, viihdekeskus, kaapit , ovat pyökkiä, sohva vihreä kulmamalli arkkupöytä, ja kulma ruokaulupöytä ja 2 tuolia ruskehtavat...paneeliverhot ovat luonnonvalkoiset, ja valkoiset..jotta aurinko voisi tulla sisään ja valaista koko huoneen, mutta missä lie ..aurinko..kukkia ikkunoilla..keittiös koivulaminaattiovet sekä koivua, lipasto + maustehyly sekä klaffipöytä ja aallon 2 tuollia..sekä astiakaappi+piironki kouvua jonka vieressä on ranskalainen harmaaksimaalattu munakaappi...eteisessä rivi pyökki/ peili kaapistot ..vierashuoneessa..tietsikka hyllykkö/pöytä pyökkiä , sininen vierassohva sini, lila iso matto ja isolasimaalaus, missä oksa omenankukkia taivaansinisellä pohjalla...yläkerrassa sitä sun tätä ja oottelee saneerausta...makkarissa punaiset karvalankamatot sekä espanjalais tyyliset luonnonvalkoiset matot..klaffilipasto lukunurkka jossa 2 muhkeaa nojatuolia...sekä sotaajalta oleva pikkupöytä jossa on lamppu ja varjostin on luonnon valkoinen, verhot luonnonvalkoiset, jotta valo löytäisi sisään....päiväpeitto roosanpunaisia kuvoita valkoisellapohjalla...että kaiken haluaisin uusiksi, mutta pitää säästää, josko se päivä koittais jolloin koko homma alkaa lattiat, seinät, kalusteet. vierashuoneesta kaapit ja seinät, lattia..eteisestä ja keitiösta..lattiat, seinät ja keittiönkaapit..huh..pitääkin säästää useampivuosi...nin jotta en nyt ole mikään sisustuksen asiantuia, mutta jonain päivänä toivoisin...saavani tämän talon päivitetyä täman vuosikymmenen aika kauteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:48

retro

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 20:58

Kyllä tää on näitä espanjalaistyylisiä asuntoja täällä, vaikka paljon näkyy olevan Ikeasta ostettuja!
Kotona Tallinnassa olen itse tehnyt ja suunnitellut oman tyylini, sillä ei ole muuta nimee. Kaikki pitää toimia ja sitten homma pelaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:07

Minä pidän kovasti sisustamisesta. Ja minulla on sekaisin vanhaa ja uutta. En kalusta millään mikä ei miellytä minua tai merkitse minulle jotain. Keittiössä on appeni tekemä pöytä ilman pöytäliinaa. Puun syyt ja madon reiät näkyvät siitä kivasti. Pöydän kaverina on sitten Ikeasta ostettuja tuoleja 2 kappaletta ja erään perikunnan jäämistöstä toiset kaksi. Ja kaikki eri värisiä.

Minulla on suhteellisen vähän tavaraa esillä. Pidän selkeistä linjoista. Tauluja on yhdessä huoneessa paljon. Keskitin ne yhteen paikkaan, jossa saan katsoa niitä rauhassa. Ne eivät ole arvokkaita, mutta nimekkäiden taiteilijoiden grafiikan lehtiä.

Yhteen huoneeseen olen keskittänyt naamioita ja muuta matkoilta tuomaani tavaraa.
Harvinaisuutena minulla on yli 100 vuotta vanha pöytäpuhelin .

Sitten minulla on tilaa viemässä kangaspuut. Siinä on kangas kesken ja taitaa tulla toinen joulu ennen kuin saan mitään aikaiseksi. Kangaspuuhuoneeseen olisi kiva kalustaa vaikka mulle työhuone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:16

Vuos sit muutin omilleni ja rahaa on niukasti joten sisustus on hieman kesken.Olkkarissa vallitsee vaalea sävy,keittiöön tuli ihan huomaamatta sininen sävy,makkari on myös vaaleaa sävyä.Vaalea ku tuo valoisuutta.No huonekalut ei kyl oo valkosia.Oon innokas sisustamaa ja katon tarkkaa millane sopii mihiki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:25

Suosin keveitä korikalusteita,on tällä ryhmällä jokin nimikin,keittiössä jykevä mäntypöytä ja tuolit,makuhuoneessa rautasänky valkonen matot valkoset,ikkunoissa rullaverhot vaaleat,meillä on liikaa tavaraa ni mikään ei oikein näytä miltään,mut pääasia,et itse viihdymme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:54

Sekava ja lattialla parikymmentä Plaston lelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:19

paria lipastoa lukuunottamatta, en ole ostanut huonekaluja... olen saanut kaikki sukulaisilta.. eli sellainen pieni "sillisalaatti" tämä kämppä on :) mutta jos todella haluan joskus sisustaa, takorautaa ja puupintaa, oranssia ja punaista.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 22:58

Ehottomasti parokkia tai rökököötö tai niinku sillee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 07:11

Meillä on olohuone sisustettu kustavilaisilla huonekaluilla ja kristallia on paljon olen keräilijä, yläkerran makuuhuoneet on modernia tyyliä ja 2 huonetta on sisustettu lapsenlapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:18

Meillä on uutta ja vanhaa... entisestä ja nykyisestä elämästä : ) pikkuhiljaa olemme löytäneet yhteisen sävelen tähän meidän sisustukseen : ) ja olen aika tyytyväinen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 09:29

meillä on menossa muutoksien aika eli mahdottoman iso maalaus urakka odottais. tummentuneet hirsi seinät saavat uuden vaalean pinnan ja näin ollen sisustus on alkanut muuttumaan hieman tummemmaksi. tykkäisin sisustaa todella radikaalisti, mutta tuo raha ei aina anna periksi kovinkaan isoihin muutoksiin, mutta olen huomannut sen, että pienilläkin väri läiskillä saa aikaan todella kivoja kokonaisuuksia, eikä niitä euroja ole pakko laittaa kamalasti likoon. yleensä tulee katottua, että väri sävyt sointuuvat hyvin toisiinsa ja kokonaisuus olis lämmin ja tasapainoinen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:25

väreinä on mh: tumma harmaa ja pun, samat sävyt jatkuu oh. Keittiössä graniitinharmaata, kermaa, kirsikkaa. vierashuoneessa violettia harmaata ja valkoista. kodinhoitohuone, wc, sauna ja pesutilat on sinisävyiset.
Oh mukkea pun sohva ja pari lepotuolia ja nurkan komistuksena nunnauunin iso
takkaleivinuuni.
Hyvin pelkistettyä, paljon tilaa. en pidä siitä, että jokapaikka on tavaraa täynnä, se näyttää sotkuiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:28

Selkeä ,johdonmukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:27

sekava :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 08:37

Sekava.

Olisi tarkoitus laittaa olohuoneeseen eksoottinen intialais-afrikkalais-meininki eli rohkeita värejä ja kultaa. Saa nyt nähdä jaksaako tässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:20

Sotkuisuus valtaa talon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2014 - 10:29

Sisustaminen on intohimoni
COFFEEPAUSE BLOG
coffeepause.weebly.com/3/cat...lut/1.html