Seuraatteko sääprofeettojen ennustuksia ja uskotteko heihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 10:46

Sammakkomiehiä ja muita on niin paljon että aina osuu joku väkisinkin jossain kohdassa oikeaan. Ilmatieteenlaitokseen uskon varauksella kuten myös ns. vanhan kansan pitkäaikaisiin säähavaintoihin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2009 - 09:03

en seuraamalla seuraa, mutta hyviä ennustuksia kiva kuulla ja kiva niihin uskoa kun pitää myönteisyyttä yllä mun tulevaisuuden kuvassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:04

kyllä seurtaan ja jos jotain tärkeää esim.kesällä tekee..maalaa ja ois tärkeää ,ettei vettä satais, niin ihan varmaan sataa ja jos ei muualla tätä pitäjää, niin ainakin meitin mäen kohdalla.....niin ei usko vaikka enellisenä päivänä vielä uskoin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:05

Kyllä minä vähän heihin uskon, ovat joskus sentään oikeinkin ennustaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 09:06

uutisten päivän säät katson, pitävät paikkansa mutta sää sammakko tms... hmmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:05

Täällä etelässä kyllä seuraan ja aika hyvin nää tietää tilanteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:06

Kyllä minä olen uskonut päivän säähän mitä on ennustettu. Vaikka on joskus ollut ilmat erillaisia mitä on ennustettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 10:18

Säätiedotuksiin uskon pitävät hyvin paikkansa. Mutta sääprofeetat, no joo, Rilli-kissan ennustuksiin uskon jonkin verran. Ovat aika hyvin pitäneet kutinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:26

Ilmatieteen laitoksen "profeettojen" kyllä, ei muiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 10:50

Sammakoista ennustavaa seurarasin,nykyisin Rillikissa ennustelee meilläpäin,kyllä uskon häneenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:00

Vanha kansa eli vielä niin lähellä luontoa, että osasi jonkinverran ennustaa säätä. Mutta sammakko- ym. sääprofeettoihin en luota.

Ilmatieteen laitoksen satelliittikuvat ja ennustukset riittävät minulle ihan hyvin. Ja ovat melko luotettaviakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:15

juu kyllähän sitä tulee uskottua, vaikka todella harvoin paikkaansa pitäviä uutisia kertovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 12:56

Kyllä konehella joutuu; ennustaminen on vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden.
Mutta mikäs siinä, antaa uskomusmaakareittenkin hillua, vapaassa maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 21:50

Kylhä tuota välil tulee katottua,joskus harvoin osuvat oikeaan.Oma ennustus luotettavampi....johoki ku rupee kolottaa ni tietää et sadetta tulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:02

Emme seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:13

En seuraa. Itse kyllä olen osunut muutaman kerran oikeaan säästä puhuessani, mutta se tuskin tekee minusta mitään tietäjää. ;P