Mitä lupaisin itselleni, että saisin puhtia kuntoilun aloittamiseen?

Avainsanat: porkkana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 15:43

Älä lupaa mitään vaan hanki sen sijaan kuukausikortti johonkin liikuntakeskukseen. Jos maksaa kuukaudessa sata euroa liikuntapalveluista, niitä tulee todennäköisesti myös käytettyä. Näin ainakin minun kohdallani :) Tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2009 - 15:49

Älä mitään lupaile vaan tee se ,kyllä kelpaa sitten hyväkuntoisena kroppa timmissä kunnossa taas olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 16:45

ihan sama juttu, ei meinaa taaskaan saada itseään tuonne liikunnan pariin, mutta nyt kun tuo lentsukin jo vähän hellittää niin huomenna taas aloitan, josko se siitä alkais rullaamaan taas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 16:52

Totea vain itsellesi, että olenko minä tosiaan näin avuton, etten saa itseäni liikkumaan. Siinä vaiheessa itseään kunnioittava ihminen lähtee kuntoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 16:58

paremman elämänlaadun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 17:10

Raitista ilmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 17:43

Kaikkein parasta on olla lupaamatta mitään vaan lähteä oman itsensä takia. Ja ennen kaikkea ottaa hyvä ystävä mukaan, joka ottaa hihasta kiinni aina kun on aika lähteä. Ja keskinäinen "kilpailu" kunnon noususta motivoi mukavasti mukaan. Ja tuntuu hyvältä kun sitten yhtenä päivänä se oletkin sinä, joka soittaa työpäivän jälkeen ystävälle ja sanoo, että nyt hei lähdetään lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 18:09

ei tarvi luvata muuta kuin, että yritän parhaani:) mene päivä kerrallaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 18:51

Lupaa itsellesi hyvä olo ja iloinen mieli - se tulee aina kuntoilun jälkeen ihan itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 18:57

Lupaat jonkun ihanan matkan loppusyksylle, mikäli olet saanut kuntoiltua. Tee kunnon kuntoilusuunnitelma ja pidä ruokapäiväkirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 19:22

Uus fillari jolla se kuntoilu vaan paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 00:14

Lupaapas itsellesi ja uudelle habituksellesi (sinkku kun lienet) uusi upea rakastaja(tar).
Napsulaiset tuntien en ilkeä laajentaa sinkkujen ulkopuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 07:49

Hyviä porkkanoita on vaikka uudet vermeet,kun on kuukaudessa täyttänyt liikunta kortinsa(selaisen voi tehdä vaikka itse ,omien tavoiteiden mukaan)Ja puolesta vuodesta jotain suurempaa,mitä olet jo pitkään haaveillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:02

Älä itselle lupaa, lupaa jollekin että pääset kuntoon esim. kesäksi ja jos et niin joudut kaverille esim ostaa jotain :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:24

Lupaa, että kokeilet pari viikkoa. Jos on olo parempi sitten, on kiva jatkaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 21:12

turha lupailla mitään, mieti vaan mitäkaikkea kivaa siitä seuraa