Minkälaisia vitsiä on nyt mielessä????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 23:09

Minä en osaa kuin yhden vitsin.

Oikein iso ja lihava mies meni lääkäriin laihduttaakseen. No, mies sai pätevät ohjeet ja laihtuikin kovasti. Seurauksena oli tyhjää nahjaa, joka roikkui ikävästi vatsan päällä.

Mies meni taas lääkäriin ja tyhjä nahka kiedottiin niskan taakse solmulle. Seuraavana päivänä miehelle sanottiin työpaikalla:"Kyllä sulla on mauton solmio. Onko se Valintatalosta."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 22:50

Taitaa olla vitsit vähissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:53

Juu nyt on kyllä vitsit vähissä täälläkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 22:59

Eduskuntatalon aulavessassa oli joitain vuosia sitten teksti:
"olet tällä hetkellä ainoa henkilö tässä talossa, joka tietää mitä tekee".
Kun on halvat huvit niin naurattaahan tuo...
(siis tämä ei ollut vitsi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 23:10

Ei tule nyt vitsejä mieleen. Päänsärky estää tuon ajattelutyön kokonaan. Taitaa olla kohta sänkyyn meno edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:11

ei minkäänlaista :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 00:26

Tiiän yhen hyvän, mutta unohin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 05:13

Mitä tulee kun risteyttää satiaisen ja kiiltomadon ? Kivat pihavalot pimppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 08:27

Vaimo kysyi mieheltään,olitko viimesyksynä hirvimetsällä,mies vastaa,olin,olin,mitäs siitä,vaimo vastaa,yks hirvi soitti sinulle on syntynyt vasa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 08:41

Ruotsalainen sotalaiva oli partioimassa, kun se näki edessäpäin valoa. Kapteeni käski ottaa radiolla yhteyttä tuohon toiseen laivaan.
- Olette kurssillamme, väistäkää!
- Ei, teidän on väistettävä, kuului vastaus.
Kapteeni hämmästyi ja suutahti:
- Täällä puhuu kapteeni. Siirtykää heti kurssiltamme.
- Me emme aio väistää, kuului taas vastaus.
Nyt kapteeni suuttui tosissaan.
- Väistäkää heti! Tämä on sotalaiva!
- Väistäkää itse. Tämä on majakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 09:46

kyläkaupan ikunassa oli lappu,... me emme kisko munista...! olipas hauskoja vitsejä sai nauraa heti aamusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 10:00

Olin juuri kirjoittamassa tähän jotain hauskaa, mutta tietokoneeni meni sekaisin tätä kirjoittaessan..##x£&5q3;_*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 11:43

Myö Karjalan tytöt ollaan hyvii ystävii ja vaimoi,
meijän kanssa on niin helppo olla:
saap tehhä justii niin kuin myö sanotaan.

Toisaalta eipä myökää olla täyvellisiä,
meiltä puuttuu heikkouvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 17:13

Kahvi on hyvää kun on pannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 18:12

Mitä eroa on ladalla ja maksalaatikolla? No maksalaatikos on enemmän rautaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 21:09

Isä sanoi pikkupojalleen että hän osti Mersun, niin poika sanoi
mikset ostanut Ladaa, isä sanoi Lada ei ole auto. Isä sanoin
pojalleen lähdetään koeajolle. Lähtivät pihasta isä sanoi katso sinä
oikealta että tuleeko autoja hän itse katsoo vasemmalta, no niin
lähdettiin liikkeelle ja kas kummaa oikealta ajoikin kylkeen Lada,
isä tietysti hermostui ja sanoi pojalleen miksi et sanonut että
tulee auto, no poika sanoi isälle itsehän sanoit että Lada ei ole auto.

Lähteet:
Oma lukema

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:20

Rekkamies otti nunnan kyytiin. Vähän matkaa ajettuaan nunna tokaisi: Kyllä teidä rekkamiesten
kelpaa, kun vaan ajatte ja panette kauniita naisia.
Rekkamies kummissaan tokaisi: mites olisi ?
Nunna vastasi: etupuoli on pyhitetty herralle, mutta kelpaako takapuoli ?
Panon oltua ohi nunna sanoi: kyllä teidä rekkamiesten kelpaa, kun vain ajatte ja panette kauniita naisia, mutta toista se on meillä homoilla, joutuu keksimään kaikkea näin
älytöntä saadakseen edes joskus . . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2009 - 11:12

Miten ruotsalaiset väärentävät kympin seteleitä?
- Raaputtavat satasen seteleistä nollan pois.

Mistä tunnistaa ravintolassa ruotsalaisen?
- Hän kuorii ranskalaisia perunoita.

Ruotsalainen oli päässyt töihin kassalle joulusesonkiapulaiseksi. Esimies ei kuitenkaan ollut tyytyväinen työn tuloksiin.
- Kuinka niin, ruotsalainen kummasteli. Minähän olen paras kassa! Tässä on ollut koko päivän pisin jono.

Kaksi ruotsalaista pinkoi pitkin junarataa henkensä edestä junaa pakoon. Juna saavutti saavuttamistaan ja toinen puuskutti:
- Juostaan metsään!
- Hölmö, vastasi toinen. Emmehän pääse junaa pakoon edes tässä, niin miten sitten tuolla ryteikössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 01:46

MIKSI KUTSUTAAN isoa töppäystä Pauligilla? Juhlamokaksi.