onko ilmaista jättää huutonettiin ilmoitus ja mikä on sen ikäraja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 18:49

Ilmaista on, mutta jos haluat käyttää lisäpalveluita esim. mainostamalla kohdetta etusivulla yms niin ne maksavat. Ikäraja on 18v, mutta olen itse alaikäisenä rekisteröitynyt äitini nimellä. Hyvin on toiminut :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 18:42

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:45

on ilmaista ja en oo varma ikärajasta mut vois olla 18v , tai sit ei.. kokeile

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 19:26

Joo kaikki rojut myyntiin vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 19:42

voit laittaa myyntin mitä haluat, mutta jos alat huijaamaan myynilläsi, ..esim myyt tuotetta jota et edes omista, niin silloin sinut kyllä löydetään ja saat poliisit etsimään ne huijaus rahat, joten ei huijaus kannata, ja jos meinaat, etteikö sinua voitasi tavoittaa, niin voin vannoa, että kiinni jäät.

Lisätty: 21.03.2009 - 19:49

niin onhan se ihan ilmaista ja huijareillekin liian helppoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 21:49

Ei maksa joo ellei halua.
Kahdeksan vuoden ajan olen siellä tehnyt kauppaa useita satoja kertoja ja ainoastaan yksi lievä huijari on kohdalle sattunut joten ei niitä siellä kovin montaa ole - tai ainakaan kauaa.
Henkilön palaute kertoo paljon; jos tyypin palaute on miinusmerkkinen ei sellaisen kanssa kannata tehdä mitään kauppaa ja jos taas on pelkkiä positiivisiä niin tuskin aloittaa huijaamista juuri sinun kohdalla.
Varovainen kannattaa olla mutta vainoharhaisuuteen ei ole mitään syytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:12

ikärajasta en tiedä, ilmaista on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2009 - 02:07

suoraan ikärajaa en löytänyt, mutta allaoleva pykälä käyttäjäsopimksessa voitaneen sellaiseksi tulkita:

2.4 Palveluun rekisteröityvän Käyttäjän tulee olla täysivaltainen. Palveluun voi rekisteröityä Käyttäjäksi myös oikeushenkilö. Oikeushenkilöllä tulee olla kelpoisuus päättää ja sitoutua Palvelussa tehtäviin toimiin.